לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

untitled


No matter what we breed, we still are made of greed

Avatarכינוי:  שקוּפה

בת: 28

Skype:  [email protected] 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2013

"גם אני רוצה שי פירון אחד וול דאן"


אני מזועזעת! אני רותחת! אני כל כך כועסת ואין לי שום דרך לפרוק את הכעס הזה!

 

שבועות אני לומדת לבגרות, שבועות שאני מתרגלת.

התאשפזתי לילה בבי"ח וגם בו למדתי לבחינה! הייתי מסתמסת עם המורה שלי למתמטיקה שבועיים שלמים עד 2 בלילה כדי שתסביר לי תרגילים,

זה הגיוני בכלל שבאתי לבחינה אופטימית (מה שממש לא מתאים לי), הרגשתי שיותר מוכנה מזה אני לא יכולה להיות, אפילו הכאבי ראש והמיגרנות לא השפיעו על מצב הרוח המרומם שלי, צחקתי עם המורה שלי על זה שעוד מעט אני והמתמטיקה הולכים כל אחד לדרכו לחודש הקרוב.

אבל ברגע שפתחתי את השאלון חשכו עיני.

שלוש וחצי שעות ישבתי בבחינה ועשיתי 2 תרגילים (בקושי). בסדר, יהיו שיגידו שהם עשו 4 מתוך 6 והיו כאלה שיגידו שעשו הכל (מה שאומר שאתם לומדים בבר אילן תוך כדי אחרת אני לא רואה בזה שום היגיון אה?)

ואני לא מדברת רק בשם עצמי, כל הכיתה ישבה שם בהלם, אף אחד לא יצליח לעבור את הבחינה הזאת, תלמידים שהוגשו על 100 יעברו בנס את ה-50, תלמידים ישבו שעה בכיתה והלכו הביתה אחרי שעה כשהמבחן שהגישו היה ריק.

והמורות? אפילו המורה שלי הזדעזעה, אפילו היא אמרה שיש סעיף בשאלה שהיא עדיין לא הצליחה לפתור, שלקח לה יותר זמן מבדר"כ כדי לפתור את הבחינה, שחוץ משאלה אחת שהייתה פשוטה ביחס למבחן כל שאר השאלות היו קשות.

אז תגידו לי איפה ההיגיון?! איך אני אמורה לפתור בחינה שהתכוננתי אליה במשך זמן כל כך רב ולא הצלחתי לפתור אפילו לא שני תרגילים? איך משרד החינוך רוצה שיותר תלמידים ייגשו לבחינות של 5 יח' אם אפילו תלמידי 5 יח' עצמם לא מצליחים בה? האם המטרה של משרד החינוך היא בעצם להכשיל אותנו? 

 

ואני אצטט: "אני מבין את הרצון לנסות לאתגר את התלמיד, לגרום לו להפעיל את התאים האפורים במוח, ולראות אם הוא באמת ראוי לחמש יחידות מתמטיקה- אבל יש צורה! וזו לא היא. אתם רוצים לכתוב בחינות בגרות ברמה כזו, אין בעיה, אבל שתהיה תואמת לרמת תוכנית הלימודים. מרימים את רמת המבחן משמע להרים את רמת הלימודים במהלך השנה." 

 

"מה האינטרס להכשיל את התלמידים שעובדים כל כך קשה? אי אפשר לכתוב בחינה ברמה כזאת ואז להתפלא שתלמידים בישראל נכשלים במתמטיקה. אולי הגיע הזמן שנפסיק להאשים את התלמידים ונבדוק למה זה באמת קורה. אולי אני תמימה אבל אני חשבתי שהמטרה היא שנצליח!"

 

והציטוט שהכי אהבתי (של המורה שלי): "צריך להרוג את מי שחיבר את השאלון הזה"

מיותר לציין שהתנדבתי (הכל למען הצדק החברתי- והבגרות שלי.)

 

בקיצור, במקרה שלי אפילו הפאקטור לא יעזור...

נכתב על ידי שקוּפה , 21/5/2013 20:14   בקטגוריות בית ספר, ביקורת, בחינות בגרות, מתמטיקה, שי פירון, משרד החינוך  
הקטע משוייך לנושא החם: לקראת סוף שנת הלימודים
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




13,645
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשקוּפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שקוּפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)