לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

untitled


No matter what we breed, we still are made of greed

Avatarכינוי:  שקוּפה

בת: 28

Skype:  [email protected] 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

ואניייי כפוית טובה??!


"גם לך אני אומרת- את רואה שהבית מבולגן תתחילי לסדר ואל תחכי שאני אגיד לך לסדר, אם הם רעבים אז אל תגידי להם לקחת משהו מהארון כי וופלים זה לא אוכל! תלכי ותכיני להם אוכל את אחותם הגדולה!"

"מה זה? למה אני לא מסדרת? אני לא קורעת את התחת שלי כמו איזה סוס עבודה?! את לא יכולה להגיד לי שאני לא עוזרת בבית ושאי לא מבשלת או מנקה כי אחרי שאני לומדת זה הדבר היחיד שאני עושה כדי שלא תתלונני כל הזמן!"

"אל תצעקי עלי!"

 

כפיות טובה, זה מה שזה.

מגיל 5 את מחנכת אותי שאני צריכה לעזור בבית, שאני צריכה לנקות ולבשל ולעזור לך בבית ובמטבח.

ואני מנסה להיות הילדה הכי טובה שאפשר אז אני מנקה, אני מבשלת, אני אופה, אני מכינה ארוחת שישי וסלטים,

אז בזמן האחרון הנמכתי את הווליום ואני כבר לא מבשלת ארוחות בוקר, צהריים וערב על בסיס קבוע כי יש לי עוד דברים לעשות!!

את לא תגידי לי שאני עצלנית, את לא תגידי לי שאני לא עוזרת, את לא תגידי שאני כפוית טובה

כי בחיים שלי לא ביקשתי ממך שום דבר! הייתי עובדת קשה ומשיגה מה שאני רוצה לבד!

ואני לא רואה אותך עושה ככה איתם,

הוא כבר בן 13 עוד מעט ולא ראיתי אותו שוטף כפית אפילו!

והיא בת 7 וחצי, וחוץ מלהתפנק ולבכות שאבדה לה הבובה או שהיא לא מוצאת את החולצה שהיא הכי אוהבת, היא לא עושה יותר מדי!

 

נמאס לי להיות שק החבטות של כולם בבית הזה, אתם לא מצליחים לחנך אותם ולהשתלט עליהם אז אתם נטפלים אלי כי אתם יודעים שאני אשתוק ואני אספוג את זה בשקט כי אותי כן לימדתם שצריך לכבד ולהוריד את הראש ולהגיד "כן אבא, כן אמא, סליחה" 

אח"כ כשהם מתחצפים ואני מנסה להרגיע אותם ולהשתיק אותם את אומרת לי "אל תתערבי ואל תנסי להיות אמא ואבא שלהם" ואני חוטפת את כל הצעקות, אבל אז כשאת חוזרת הביתה ורואה שהוא הפוך כל אחד מהם בפינה אחרת את אומרת לי "את נותנת להם להרוג אחד את השני ויושבת לך במחשב?!" 

מצטערת, קלטתי את הקטע, את עושה את זה כשמשתלם לך. אז אל תגידי לי לא לצעוק! אל תגידי לי לא להתעצבן! 

"אני לא אומרת רק לך אני אומרת גם להם!"

"את לא אומרת גם להם! הנה תראי הם יושבים שם ורבים אחד עם השני ואני במקום ללמוד עכשיו צריכה לסדר להם את המיטות ולדאוג שהם מכינים שיעורי בית? חשבתי שאמרת שאני לא אמא שלהם"

 

למה אמרתם לי לחזור הביתה? על מה התנצלתם? 

מה, כל עוד אני עומדת על שתי רגליים ולא מתלוננת שכואב לי או מתעלפת אז הכל בסדר,

רק כשאני מגיעה למצב שאני מאושפזת בבי"ח אתם נזכרים שאני רק ילדה, שאתם אבא ואמא שלי, שאני לא צריכה לעשות הככככל בבית הזה!

אז ההתפרצויות זעם האלה? זה בגללכם

הבכי הזה בלילה? בגללכם

הריבים האלה עם כולם? בגללכם

 

אבל אני לא יכולה לכעוס, אני הרי חייבת לכם את החיים שלי, אתם הבאתם אותי לעולם המסריח הזה,

אני  צריכה לעשות מה שאתם רוצים שאני אעשה, כי ככה זה עובד.

לפחות בינתיים.

 

נכתב על ידי שקוּפה , 24/6/2013 21:40   בקטגוריות משפחה, נמאס לי, פריקה, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




13,646
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשקוּפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שקוּפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)