לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

untitled


No matter what we breed, we still are made of greed

Avatarכינוי:  שקוּפה

בת: 28

Skype:  [email protected] 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

שנאת חיי. או: "אבא, זה ג'וק, הצילו!!!"


כל חיי הג'וקים ארבו לי, לא משנה המקום והשעה תמיד כשהייתה תקרית ג'וקים אני נוכחתי באותו הרגע ובאותו המקום.

אז הערב ישבתי לי לתומי על המיטה והמשכתי במרתון "האנטומיה של גריי" כשלפתע קלטתי בזווית העין עצם שחור נוחת על רצפת החדר היפה שלי.

כן, ידעתי מה זה, לא טרחתי להביט אפילו כי ידעתי שהור ענק ושיש לו כנפיים ושהוא מאיים ברמות לא מטורפות.

לא, הפעם לא ברחתי (ולא כי לא רציתי! לא יכולתי כי אם הייתי יורדת מהמיטה הוא היה תוקף אותי לפני שהייתי מספיקה למצמץ)

ואז השיחה הרגילה לפני המאבק ביין אבא שלי לג'וק

אני (צורחת): "אבאאא!!!"

הוא (נבהל): "מה קרה?!?!"

אני (נכנסת לפאניקה): "זה ג'וק! הצילו!!!"

הוא (מתעצבן): "פעם אחת תהרגי את הג'וק במקום להוריד לי את הלב ככה"

אני (בוכה): "אמאלה אמאלה הוא נכנס מתחת למיטה אמאאאאאאאא" 

 

והוא לוקח את ה-K300 ומרסס מתחת למיטה, הג'וק מתעופף החוצה ונוחת על אחד המחושים אחרי כמה שמיניות ממש מרשימות באויר,

אבא שלי מזנק עליו עם נעל הבית והג'וק מתחמק באלגנטיות מעל הראש שלי, אני פולטת צרחה ואבא שלי צועק לי לשתוק ומועך את הג'וק על הרצפה שלי.

הוא: "הנה, היה קשה?"

אני: "אבא אתה הגיבור שלי חיבוק עצוב"

הוא: "תנקי כאן..."

אני: "מה זה 'תנקי כאן'?! תעיף את זה מהחדר שלי!!!!!!"


אז אחרי שאבא שלי נתן לי לצפות בג'וק המגעיל הזה מפרפר למוות על הרצפה הוא נכנס עם יאה והעיף אותו מהחלון (וואו אני לא מאחלת לשונאים שלי להיות מתחת לחלון באותו רגע) וצחק עלי שאני ילדה פחדנית והוא לא מבין ממי ירשתי את זה (אני לא פחדנית. זה רק הג'וקים. יותר מידי טראומות) הוא השאיר אותי לבד בחדר, בחושך, עם חלון פתוח כשכל פאקינג ג'וק מעופף מסריח יכול להיכנס לחדר שלי.


הרגע הזה שרואים ג'וק ואז מרגישים כאילו מיליון כאלה הולכים על הגוף שלך? איכס. אוף



נכתב על ידי שקוּפה , 27/6/2013 23:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




13,646
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשקוּפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שקוּפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)