לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

untitled


No matter what we breed, we still are made of greed

Avatarכינוי:  שקוּפה

בת: 28

Skype:  [email protected] 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2013

כוס אמא של כל העולם הזה טוב?!


אני יודעת שזה נושא שמדברים עליו הרבה מאוד בזמן האחרון, אני יודעת שזה "נושא חשוב" 

אבל כל כך קשה לי לשמוע את זה כל הזמן ובכל מקום, לאן שאני לא הולכת אני רואה את זה או שומעת את זה או קוראת על זה.

די כבר.

דווקא עכשיו המורה לאזרחות החליטה לתת אונס בתור דוגמא לפגיעה בזכויות אדם?

דווקא עכשיו המורה לספרות שלא לימדה אותנו שום דבר עד עכשיו החליטה ללמד אותנו את הסיפור עם הדמות שנאנסה?

דווקא עכשיו לא משנה איזה ערוץ אני פותחת אני רואה תכנית או ידיעה או סרט דוקומנטרי על בחורות שנאנסווו?

 

אני לא מבינה אותך, מה? מהההה?!

לא מספיק דפקת לי חצי מהחיים שלי פתאום אתה מחליט ש-"היא לא סובלת מספיק הכלבה הזאת צריך לעשות לה עוד רע ועוד רע ועוד רע"?!?!

לא מבינה את זה, לא מבינה.

 

וברור שדווקא עכשיו הכיתה המפגרת שלי פתחה בויכוח על מי אשם באונס וכמובן שיפילו את זה על הנשים המסכנות שכנראה לבושות נורא חשוף ולא צנוע, כי לגברים נורא קשה לשמור על הזין שלהם בפנים ואנחנו תמיד צריכות לפחד ולהיזהר שחלילה לא יעשו לנו שום דבר.

טוב שלא קמו ואמרו שאישה צריכה להתעטף במיליון שכבות וגברים צריכים להסתובב עירומים ומצויידים למקרה שייראו בחורה שלא לבושה צנוע מספיק ו"יראו לה מה זה" כדי שתלמד לפעם הבאה!

 

כל כך רציתי להגיד להם שהם טועים, שאני לא הפלתי את זה אף אחד, ושכל אחת יכולה להיקלע לסיטואציה הזאת לא משנה עד כמה הגוף שלה "מכוסה", ורציתי לפרק את המטומטם הזה שהתחיל לספר בדיחות אונס כאילו זה משהו נורא נורמאליייייייי

 

ואם זה לא מספיק אז החברה שלי (החברה הכי טובה שלא שמה לב בשיט כל הזמן הזה למה שעובר עלי) שישבה ליידי באותו רגע וראתה איך אני מחליפה צבעים ומתה לברוח מהכיתה הביטה בי וניסתה להבין למה אני מגיבה ככה, ואז היא הבינה.

יופיייי, פשוט יופי.

 

 

ואז שואלים למה אני כל כך אנטיפתית ושונאת בני אדם,

בואו תנסו לנחש למה כוסאמקקק

נכתב על ידי שקוּפה , 1/10/2013 17:25  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




13,646
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשקוּפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שקוּפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)