לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

untitled


No matter what we breed, we still are made of greed

Avatarכינוי:  שקוּפה

בת: 28

Skype:  [email protected] 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2013

תרפיה


בימים האחרונים נוצרים מצבים שאני מאבדת את זה לגמריי, שאני כל כך קרובה ללעשות לעצמי משהו

ותמיד אני עוצרת את עצמי במחשבה עליו.

אני נזכרת באותה שיחה שהייתה לנו לפני כמה חודשים כשהוא אמר לי שאם אני שוב אחשוב על המילים 'מוות', 'התאבדות' או כל מילה אחרת בסגנון הוא יהרוג אותי (כן, אירוני) ואני מבינה שאני עדיין פה רק בגללו (או בזכותו, איך שלא יקראו לזה...)

 

 

כשאני נזכרת בפרצוף המכוער של הבן זונה ההוא, אני נושמת עמוק וחושבת על החיוך שלו

כשאני נזכרת במכות שהוא נתן לי, אני חושבת על המגע והליטוף שלו

כשאני נזכרת בקול שלו ובצעקות שלו, אני חושבת על השיחות שלננו והצחוק שלו

כשאני נזכרת באותו הרגע הרגע הכואב שסופסוף הגבתי וצרחתי עד שלא הרגשתי את הגרון,

אני עוצמת את העיניים וחושבת על האיך שהרגשתי כשהייתי איתו.

 

הוא מאזן אותי, הוא התרפיה שלי, הוא מזכיר לי שיש גם טיפת טוב בחיים.

ואני יודעת שקשה עכשיו, אני יודעת שקשה איתו,

ולמרות שעכשיו קשה לי האינטימיות הזאת איתו ושאנחנו לא קרובים כמו פעם, הוא עדיין זה שמרגיע אותי

וזה לא משנה מה יהיה המצב בינינו תמיד הוא יהיה זה שיעמיד אותי על הרגליים וייתן לי את הכוח

גם אם פיזית הוא לא פה.

 

 

שלחתי לו הודעה בבוקר כשהתעוררתי- "תודה סבבי"

והוא החזיר לי- "אין על מה אה?"

"על זה שאתה כמו שאתה"

"אה בקטנה, כאן בשבילך תמיד!"

"אני באמת אוהבת אותך"

"אני לא יודע אם להתרגש או להיבהל"

"תתרגש יא זבל אני נפתחת פה"

"מתרגש מתרגש אהובה שלייי אוהב אותך מוציא לשוןמוציא לשוןמוציא לשון"

"יופי"

"אז הכל טוב איתך, נכון?"

"כןכן! סטנדרטיעצבני"

 

יש דברים שכנראה לא ישתנו,

וטוב שכך... לפחות זה סבבי

נכתב על ידי שקוּפה , 8/10/2013 19:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




13,646
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשקוּפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שקוּפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)