לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

untitled


No matter what we breed, we still are made of greed

Avatarכינוי:  שקוּפה

בת: 28

Skype:  [email protected] 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2013

איך רבים אצלינו בבית? שותקים, מתעלמים.


מסתבר שאני לא נכנסת לסרטים, לצערי. זה כבר מייאש אותי... אני מריצה לעצמי תסריט שלם בראש, יום שלם בדיכאון, מוציאה את זה מהראש ואז משהו שמישהו יגיד יוכיח לי שהתסריט שלי דיי מציאותי. למההה??

הורים... יגידו לא לדחוף את האף כשלא צריך, אבל לא יוכלו לשמור שום דבר לעצמם.

באמת, אני מכירה אותם יותר מדי טוב, ממתי אמא שלי לא מנצלת כל דקה בימי שבת עם אבא שלי ויושבת איתו על הספה 

ממתי היא לא מתעוררת מוקדם רק בשביל להכין ארוחה משפחתית

ממתי היא לא מביאה לו נשיקת בוקר טוב, תיאבון, צהריים, שנ״צ, ערב טוב וכו׳

ממתי אבא שלי לא הולך לחדר לאמא שלי ואומר לה ״מה יש לאכול? אני רעב״ ״מה יש לשתות? אני צמא״ ״יש משהו ארוך בארון? קר לי״

אחותי הקטנה רצתה ארוחה משפחתית וסרט, ואמא שלי לא רק שלא קפצה על המציאה, היא גם ישבה בפינת אוכל במקום בספה ״כי אין מקום״- נו האמת היית יושבת עלינו אם צריך כל עוד זה family time.

ואני כרגיל, מושפעת בריאותית לפני המצב רוח, קמתי עם כאבי ראש ובחילות, אפילו זה כבר לא השפיע עליהם.

הוא נתן לי אקמול, היא מדדה לי לחץ דם וזהו, איש איש לדרכו.

ועדדד שאני נכנעתתת וחושבת לעצמי ״זין, אין לי כוח, אני סתם מדמיינת נו״

היא תמלמל לעצמה ״ואני הבאתי סרט של 3 חלקים, 7 שעות, חיכיתי לסופש הזה כל כך והוא קלקל הכל״ וקינחה את זה בקללה קטנה

״מה קרה?״

״אה?״

״למה לא ראינו סרט בסוף?״

״סתם, כי לא ראינו״

אהא, אמא, את לא שקרנית טובה.

 

בזמן שנרדמתי (כאבי הראש האלו הרגו אותי) גם סבא שלי בא

אז כשהיא אמרה ״הוא קלקל הכל״ לרגע הייתה בי תקווה קטנה שאולי זה סבא שלי

אבל אם זה סבא, אז למה שהיא לא תדבר עם אבא??

 

 

לאמא שלי יש משפט שהיא תמיד זוכרת להגיד אותו כשאני יוצאת מפגרת- ״אין שכל אין דאגות״

אז אם היא טוענת שהמשפט הזה עלי, למהההה יש לי כלכך הרבה דאגות אמאאא???

 

נכתב על ידי שקוּפה , 7/12/2013 21:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




13,646
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשקוּפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שקוּפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)