לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

untitled


No matter what we breed, we still are made of greed

Avatarכינוי:  שקוּפה

בת: 28

Skype:  [email protected] 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

מיואשת


"אני מכין לי נס, רוצה משהו?" מלמל

"תה, מתוק, תודה..."

"בכיף"

"תקשיב אני... מצטערת על מקודם..."

"אין לך על מה, זה בסדר, נסחפתי"

"לא אתה לא, אני מצטערת..."

"אין על מה להצטער אבל, די נו תשתי את התה שלך את מדברת שטויות"

"זה קורה כל הזמן אבל... אני מתייאשת כבר בשבילך"

הוא נאנח ושתה מהכוס שלו.

"את מדמיינת לעצמך כל מיני סרטים בראש, באמת. אל תחשבי על מה איתי, תחשבי על עצמך ועל מה שיעשה לך טוב,

כי אם את תנסי לרצות אותי את אף פעם לא תצליחי... תהיי אגואיסטית קצת"

"אבל-"

"בלי אבל, אם את לא מצליחה אז כנראה שעוד יש בעיה ועדיין קשה לך. אל תלחצי על עצמך, דברים כאלה לוקחים זמן ואני באמת מבין!"

"קל לך להגיד"

"אני אומר לך כאן שתקחי את הזמן ושאני לא רוצה שנשכב, זה נראה לך קל?!"

"אוח אין לי כוח לזה, תביא שלוק מהנס"

"את לא אוהבת אבל"

"פתאום בא לי"

"טוב, קחי"

 

 

נמאס לי כבר מכל החרא הזה

בא לי להיות נורמאלית.

נכתב על ידי שקוּפה , 2/1/2014 21:47  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




13,646
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשקוּפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שקוּפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)