לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

untitled


No matter what we breed, we still are made of greed

Avatarכינוי:  שקוּפה

בת: 28

Skype:  [email protected] 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2014

איזה זה כיף זה-


- שכל החברות שלי עברו את המיונים שלהן ואני לא כי אני כישלון מהלך, ואז מה אם אני לא רוצה מחשבים, אני גם לא רוצה להיות פקידה מסריחה בצבא, יכולת ילעשות שירות לאומי ולקבל יותר כסף. באמת.

- שיש לי 3 מבחנים בשבוע הקרוב (מתמטיקה, ביולוגיה, פיזיקה) ואני לא יודעת שום דבר בשום מקצוע

- שחברה שלי עברה טסט ואני עוד לא התחלתי עם השיעורים

- שיש לי מבחן כפיפות בטן בספורט ומשום מה הפטור שלי לא תקף כשמדובר במבחנים ולא אימצתי את הבטן שלי מאז הניתוח ואני בספק אם יש לי שרירים מתחת לכל השומן שהצטבר לי מאז שהפסקתי עם הריצות. אז פעם ראשונה בחיים שלי אני לא אקבל 100 בספורט (אלא נכשל.)

- שלא היה חורף השנה ואני גיליתי שאני רגישה לשינויים במזג האויר אז יום שמש-יום רוח-יום גשם ממש לא מסייע לכאבי ראש שגם ככה יש לי בלי כל זה.

 

 

אבל נסתכל על הצד הטוב,

קבעתי שיעור נהיגה.

סבבי

נכתב על ידי שקוּפה , 25/2/2014 21:13   בקטגוריות הצילו, שחרור קיטור, פסימי, אופטימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




13,645
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשקוּפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שקוּפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)