לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

untitled


No matter what we breed, we still are made of greed

Avatarכינוי:  שקוּפה

בת: 28

Skype:  [email protected] 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2014

"את לא מי שחשבתי שאת, מגיע לו יותר טוב"


"אתה לא יודע שום דבר, אז אל תשפוט סתם"

"אני יודע מספיק, אני הייתי פה, שמעתי את שניכם. את עושה טעות"

"אתה לא יודע איך זה לחטוף סוויצ' בראש שפתאום עושה אותך בן אדם שונה ממה שהיית, אתה לא יודע מה אני מרגישה כשהוא מסתכל עלי. אני אוהבת אותו, אני לא רציתי שזה מה שיקרה, אני עדיין לא רוצה, אבל אני צריכה שקט. אני צריכה אויר, אני צריכה להיות לבד, אני צריכה לחשוב בעצמי, אני צריכה לקלוט מי אנייי, אני לא מזהה את עצמי כבר, אני לא ייודעת מה אני אוהבת ואני לא יודעת מה אני חושבת, אני לא יודעת כלום! אז אל תגיד לי שאתה יודע מספיק אם אני לא יודעת שום דבר! אני צריכה להיות לבד עכשיו ואני לא צריכה את המילים שלך על המצפון שלי! מגיע לו יותר טוב? וואלה אם הוא ימצא מישהי אני בעד, באמת מגיע לו יותר טוב. ואתהההההה! חשבתי שאתה גם חבר שלי, כנראה שטעיתי" 

"תמיד ידעת שאם זה או את או הוא- זה יהיה הוא"

"אז לך, תטפטף רעל, תכיר לו בחורות חדשות, קח אותו למועדונים, תעשה מה שאתה רוצה אבל אל תבוא אליי ותגיד לי שאני רעה אחרי שאני רציתי להיפרד ואני זאת שיושבת כאן ובוכה מאז"

"אז למה נפרדת ממנו אם את בוכההה"

"כי זה מה שאני הייתי צריכה לעשות, עכשיו תעזוב אותי בשקט ותלך לחבר שלך"

 

הוא מעצבן אותי.

 

 

 

רצתי 11 ק"מ אחרי יותר מחצי שנה של ישיבה על המיטה בחדר ובהייה בקיר.

כואב לי כל הגוף, אבל נהיה לי טוב על הנשמה.

אני חושבת שאני אשמור את עניין הריות בסוד כי אין לי כוח להטפות של אמא שלי או של הרופא...

 

 

אני אוהבת אותו מאוהב

נכתב על ידי שקוּפה , 8/3/2014 13:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




13,646
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשקוּפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שקוּפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)