לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

untitled


No matter what we breed, we still are made of greed

Avatarכינוי:  שקוּפה

בת: 28

Skype:  [email protected] 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2019    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

איזה זה כיף זה-


- שכל החברות שלי עברו את המיונים שלהן ואני לא כי אני כישלון מהלך, ואז מה אם אני לא רוצה מחשבים, אני גם לא רוצה להיות פקידה מסריחה בצבא, יכולת ילעשות שירות לאומי ולקבל יותר כסף. באמת.

- שיש לי 3 מבחנים בשבוע הקרוב (מתמטיקה, ביולוגיה, פיזיקה) ואני לא יודעת שום דבר בשום מקצוע

- שחברה שלי עברה טסט ואני עוד לא התחלתי עם השיעורים

- שיש לי מבחן כפיפות בטן בספורט ומשום מה הפטור שלי לא תקף כשמדובר במבחנים ולא אימצתי את הבטן שלי מאז הניתוח ואני בספק אם יש לי שרירים מתחת לכל השומן שהצטבר לי מאז שהפסקתי עם הריצות. אז פעם ראשונה בחיים שלי אני לא אקבל 100 בספורט (אלא נכשל.)

- שלא היה חורף השנה ואני גיליתי שאני רגישה לשינויים במזג האויר אז יום שמש-יום רוח-יום גשם ממש לא מסייע לכאבי ראש שגם ככה יש לי בלי כל זה.

 

 

אבל נסתכל על הצד הטוב,

קבעתי שיעור נהיגה.

סבבי

נכתב על ידי שקוּפה , 25/2/2014 21:13   בקטגוריות הצילו, שחרור קיטור, פסימי, אופטימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נוראית.


לפני כמה שנים הוא זרק אותי, כי הוא עבר לעיר אחרת, התרחקנו, זה לא היה כמו פעם, הוא נדלק על מישהי אחרת.

הרגע הזה שהוא נפרד ממני היה הטיימינג הכי גרוע בעולם, באותו יום קרו כל כך הרבה דברים

כל האנשים הכי חשובים לי נעלמו ביום אחד

הייתי לבד

ובאותו חודש עשיתי כל כך הרבה שטויות שאני מתחרטת עליהן עכשיו.

לא היה לי תיאבון אז לא אכלתי, ידעתי שזה לא בסדר אבל לא היה לי איכפת

לא רציתי ללכת לבית ספר אז לא הלכתי, הרבה נכשלים היו לי באותה שנה

רציתי לחתוך, אז חתכתי

רציתי להקיא, הקאתי

הרגשתי לבד, רציתי תשומת לב, אז הייתי פוגעת בעצמי

הייתי יוצאת מהבית וחוזרת יומיים אחרי עם הרבה פציעות, וסימנים כחולים

כי הייתי רצה, נופלת, חותכת

השתגעתי

הייתי לבד

 

יום אחד הכל פשוט התחיל להסתדר,

המשקל הראה מספר שניחם את אמא ואבא, החברים חזרו לאט

אדם אחד ספציפי שגם השאיר אותי לבד ברגעים האלה, חזר ותמך בי

הוא הוציא אותי מזה

הוא נתן לי תקווה

הוא גרם לי לאהוב את עצמי בזה שהוא אהב אותי

הוא אמר לי לאכול אז אכלתי

הוא אמר לי להפסיק לחתוך אז הפסקתי

הוא אמר לי לקחת את עצמי בידיים, ולקחתי.

 

ואז הוא חזר, כי הוא התגעגע, כי הוא מצטער, כי הוא היה דפוק וכי הוא אוהב אותי יותר מדי בשביל לוותר על מה שהיה בינינו.

קיללתי אותו, הרבצתי לו, פרקתי עליו את כל הזמן הזה ששמרתי הכל בפנים ופגעתי בעצמי במקום להוציא עליו.

הוא ביקש סליחה, אז סלחתי. לא חזרנו, אבל המשכנו לדבר.

הנוכחות שלו כאן בכל פעם שבא לבקר העיקה, בלבלה אותי, שיגעה אותי

לא רציתי לראות אותו כי כל כך כעסתי, אבל הוא משתדל

הוא מנסה לפצות על מה שקרה.

אותו אחד שהיה איתי אמר לי שהוא יפגע בי שוב, לא משנה אם אנחנו ביחד או לא אסור לי להתקרב אליו שוב.

לא רציתי להקשיב לו אז רבנו, ונפרדנו

ואז הבן זונה הזה ניצל את ההזדמנות וניסה להתקרב, ואז הוא שוב הלך

ושוב חזר

ושוב הלך

ושוב חזר

ושוב הלך.

ונמאס לי, הוא שיגע אותי

אז אותו אחד הלך אליו בלי שידעתי, איים עליו, היה אלים, ואז הוא נעלם

הוא שמר עלי

שהוא לא יתקרב אלי יותר

הוא היה כאן, למרות שפגעתי בו והעדפתי את השני

הוא עדיין כאן, למרות שאותו בן זונה לא מפסיק לשגע אותי עד היום

אני כבר לא אוהבת אותו, אבל אני גם לא שונאת אותו

הוא תמיד שיגע אותי, והוא ימשיך לשגע אותי

 

ועכשיו הוא חזר לכאן, לתמיד, והוא גר קרוב לשכונה שלי

והוא לא מרפה, הוא ממשיך לקרוא לי בבוקר כשאני הולכת לבית ספר

הוא הולך אחריי כשאני משנה כיוון ומגבירה את המהירות

 

עכשיו יותר מתמיד אני צריכה לסבול אותו, ולהתרגל לנוכחות שלו כאן

אבל לא בא לי

לא בא לי להסתכל עליו ולהיזכר בפעם

 

אני אהיה נוראית אם אני אגיד שאני רוצה שהוא ימות אם צריך, רק כדי להפסיק לראות אותו?

כן, כנראה

אני נוראית.

 

נכתב על ידי שקוּפה , 30/1/2014 19:31   בקטגוריות גברים..., דווקא, הצילו, נמאס לי, פחד, פריקה, קרצייה, שחרור קיטור, פסימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ברור שהכל טוב ולא קרה כלום ואני רגועה לגמריי.


"אל תדבר איתי כי אני אתפוצץ עליך!"

"חצופה מי את בכלל שתדברי אלי ככה, רואים שלא חינכו אותך ולא העיפו לך כמה סטירות שהיית צריכה לקבל"

"בן אדם מגעיל, אותי חינכו כמו שצריך לא במכות כמוך יא..-, אוח אני לא מאמינה שאתה סבא שלי"

"כנראה לא חינכו אותך מספיק כי את לא יודעת לתת כבוד למבוגר ועוד לסבא שלך ילדה מטומטמת"

"אל תקרא לי מטומטמת, אל תפנה אלי בכלל, אל תתקרב אלי יותר, אתה בן אדם דוחה אלים ורודף כסף זה מה שאתה!"

"תדברי אלי יפה"

"לא מגיע לך שידברו אליך יפה, כי אתה חרא של בן אדם! אתה חרא של אבא וחרא של סבא ואם אתה מדבר איתי ככה אני ידבר אליך כאילו אתה הכלב שלי, ככה זה יהיה מעכשיו!"

"אני אעיף לך סטירה עוד שנייה אני אראה לך מה זה לדבר אלי ככה, אבא של לא מדבר אלי ככה"

"כי אבא שלי חושב שעוד נשארה בך טיפה של אנושיות אבל אתה בן אדם מסריח ונמאס לי להתנהג כאילו הכל בסדר, אתה לא תרים יד על אף אחד כשאני כאן!"

"היה יותר טוב כשלא היית כאן"

"תאמין לי שאני יודעת את זה!"

 

איכס, זה סבא שלי, הבן אדם המגעיל הזה.

מה הוא חושב את עצמו שהוא ככה מרים יד על אחי הקטן? מה הוא חושב לעצמו בכלל כשהוא צועק ככה ומקלל ככה? בן אדם מסריח.

 

ובסוף מה? אני יאכל צעקות מאבא שלי שאני מתחצפת ומדברת לא יפה, אם הוא היה שומע את המילים שלו...

אוחחחח אני כל כך קרובה לפגוע בו פיזית ואני מחזיקה את עצמי שלא לאבד שליטה.

אני כל כך מחכה ליום שאני אעוף מפה.

 

נכתב על ידי שקוּפה , 25/7/2013 01:15   בקטגוריות אחי הקטן, משפחה, נמאס לי, פריקה, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אופטימיות? הא?


אני מהאנשים האלה שישקיעו וישקיעו וישקיעו עד שתצא להם הנשמה, ובסוף תמיד יקבלו יריקה לפרצוף.

פעם קודמת הייתי אופטימית, אמרתי שיהיה טוב, שהכל ילך מעולה, ושוב- יריקה לפרצוף.

לפחות הפעם לא התאכזבתי. הפעם באתי בידיעה של 'יהיה חרא' והיה חרא.

"תהיי אופטימית!"

"אם אני אהיה אופטימית אני אהרוס לכולם."

 

אני למדתי את הלקח שלי מכל זה, לא להשקיע יותר.

כי עם כל ההשקעה, עם כל האנרגיות, עם כל הויתורים בדרך- למרות הכל אני תמיד אפול.

זאת אני, וזה הגורל שלי- ליפול.

 

 

אבל אני משלימה איתו, אני מנסה לראות את הרע בצד הטוב ביותר.

 

רגעי פיצול:

לא הלך טוב? -לא נורא, לפחות זה נגמר.

מה נגמר? יש שנה הבאה חורף!- אז עד מועד החורף זה נגמר.

ככה אמרת על מועד א', חכי שכולם יקבלו ציונים טובים ורק את 20- לא מעניין אותי, בלה בלה בלה לא רוצה לחשוב על זה.

אז על מה תחשבי אם לא על זה?- על זה שעוד פחות משבוע אני באילת!!

(מעניין מה יקרה באילת)- סתמי ואל תפתחי פה לשטן!

(מאוחר מידי.)- אויש אני שונאת אותך.

 

 

עוד 6 ימים אילת מוציא לשון

(עוד 10 ימים קורס פסיכומטרי.) - עדיין שונאת אותך.

 

 

אחד מהשירים היחידים שיגרמו לי לעצום עיניים ולהיות בשקט.

 

נכתב על ידי שקוּפה , 11/7/2013 16:16   בקטגוריות בחינות בגרות, הצילו, משרד החינוך, מתמטיקה, נמאס לי, פחד, ביקורת, בית ספר, פסימי, שחרור קיטור  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
13,645
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשקוּפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שקוּפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)