לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

untitled


No matter what we breed, we still are made of greed

Avatarכינוי:  שקוּפה

בת: 28

Skype:  [email protected] 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2019    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כשאחיך הקטן יוצא עם מישהי שגדולה ממנו...


רבאקקק, אתה יפה, אתה גבוה, אתה הטייפ של כל הבחורות (ואני יודעת את זה כי אני בחורה, תתפלא)

למה אתה הולך על גדולות ממך?!

 

בקיצור, אני ואמא שלי קצת עוקבות אחרי המצב ובתור זאת שיותר קרובה אליו אני חוקרת אותו קצת (אבל בלי שהוא יבין שזאת חקירה כי אני יודעת כמה זה מעצבן כשחוקרים אותך)

ועם קצת מאמץ הוא יקלוט ששנתיים הפרש בגיל שלו זה לא סתם הפרש...

 

 

"אח שלך גבר, אמרתי לך את זה כבר?"

"כן אני שמתי לב שאתה ממש אוהב את אחי הקטן"

"מזכיר אותי קצת"

"וואלה אני לא מוצאת דמיון חוץ מהעניין של הריטלין"

"חכי שהוא ייגדל ויביא בחורות הביתה ותגידי 'זה כל כך הוא' ותחשבי עלי"

"איכס איכס באותה תקופה אני לא מתכוונת לגור בבית"

"תגורי איתי"

"אם תרצה ואם לא"

"אני בטוח"

"גם אם תהיה לך מישהי אחרת, נשבעת, ברגע שאחי מביא בחורות אני מתנחלת אצלך בטענה ש'הבטחת לי שכשיגיע הרגע אני עוברת אליך' וזהו"

"אני אקח את זה בחשבון מוציא לשון"

"חצוף אתה צריך להגיד שלא תהיה מישהי אחרתתתתת"

"הייתי אומר אבל אז זה היה נגרר לשיחה של שעתיים ואני צריך להתארגן לעבודה..."

"זבל" (ובפסיכומטרית: אשפה=זבל, נרתיק לחיצים)

"זבל שאוהב אותך"

"אבל זבל"

"אם אני זבל אז את החירייה שלי"

"הרסת את זה, עזוב, נוותר על הזבל"

"איך שבא לך"

"אתה ממש מוותר לי היום"

"עבודה..." מלמל וקם להתלבש, נותן לי להסתכל על הגוף המהמם שלו ולשכוח שלפני רגע חשבתי על אחי הקטן (שיט נזכרתי בזה שוב.)

 


אל תגידו לי שהוא גבר או שהוא תותח, הוא אחי הקטן (בדגש על 'קטן')

 

 

נכתב על ידי שקוּפה , 29/7/2013 22:08   בקטגוריות אחי הקטן  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ברור שהכל טוב ולא קרה כלום ואני רגועה לגמריי.


"אל תדבר איתי כי אני אתפוצץ עליך!"

"חצופה מי את בכלל שתדברי אלי ככה, רואים שלא חינכו אותך ולא העיפו לך כמה סטירות שהיית צריכה לקבל"

"בן אדם מגעיל, אותי חינכו כמו שצריך לא במכות כמוך יא..-, אוח אני לא מאמינה שאתה סבא שלי"

"כנראה לא חינכו אותך מספיק כי את לא יודעת לתת כבוד למבוגר ועוד לסבא שלך ילדה מטומטמת"

"אל תקרא לי מטומטמת, אל תפנה אלי בכלל, אל תתקרב אלי יותר, אתה בן אדם דוחה אלים ורודף כסף זה מה שאתה!"

"תדברי אלי יפה"

"לא מגיע לך שידברו אליך יפה, כי אתה חרא של בן אדם! אתה חרא של אבא וחרא של סבא ואם אתה מדבר איתי ככה אני ידבר אליך כאילו אתה הכלב שלי, ככה זה יהיה מעכשיו!"

"אני אעיף לך סטירה עוד שנייה אני אראה לך מה זה לדבר אלי ככה, אבא של לא מדבר אלי ככה"

"כי אבא שלי חושב שעוד נשארה בך טיפה של אנושיות אבל אתה בן אדם מסריח ונמאס לי להתנהג כאילו הכל בסדר, אתה לא תרים יד על אף אחד כשאני כאן!"

"היה יותר טוב כשלא היית כאן"

"תאמין לי שאני יודעת את זה!"

 

איכס, זה סבא שלי, הבן אדם המגעיל הזה.

מה הוא חושב את עצמו שהוא ככה מרים יד על אחי הקטן? מה הוא חושב לעצמו בכלל כשהוא צועק ככה ומקלל ככה? בן אדם מסריח.

 

ובסוף מה? אני יאכל צעקות מאבא שלי שאני מתחצפת ומדברת לא יפה, אם הוא היה שומע את המילים שלו...

אוחחחח אני כל כך קרובה לפגוע בו פיזית ואני מחזיקה את עצמי שלא לאבד שליטה.

אני כל כך מחכה ליום שאני אעוף מפה.

 

נכתב על ידי שקוּפה , 25/7/2013 01:15   בקטגוריות אחי הקטן, משפחה, נמאס לי, פריקה, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



13,645
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשקוּפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שקוּפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)