לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

untitled


No matter what we breed, we still are made of greed

Avatarכינוי:  שקוּפה

בת: 28

Skype:  [email protected] 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2019    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אמא, רק בדרך הקשה את לומדת?!


"אני אזרוק את כל השורטים שלך!"

"תזרקי אני אקנה חדשים"

"את לא יוצאת איתם החוצה!"

"לא יוצאת איתם החוצה, לא מסתובבת איתם בבית, לפחות לים אני כבר כמעט ולא הולכת איתך אחרת היית אומרת לי עוד ללבוש צעיף וג'ינס"

"כי את לא צריכה ללבוש שורטים! לא מספיק את גבוהה? לא מספיק כל אחד מסתכל עלייך את רוצה עוד יותר?!"

"מה קשור אבל? חם! קיץ! אני בחורף בקושי נושמת עם טייץ את רוצה אני אלבש בקיץ ארוך?!"

"יש מכנסיים עד הברך"

"אמא, לא."

"זה קצר!"

"זה לא!!! יש בחורות לובשות מכנסי 'דפוק אותי' ורואים להן חצי תחת! אני לא ככה!"

"גם זה לא מי יודע מה צנוע"

"אז מה את רוצה שאני אעשה? ללכת עם ארוך בחום הזה?"

"כן"

"מה את אומרת..."

"על זה עכשיו אני זורקת לך את כל השורטים"

"באיזה זכות?! כל זה מהכסף שלי אני רוצה לראות שתגעי לי בבגדים!"

"את רוצה לנסות אותי?"

"ואת רוצה לנסות אותי?"

"יש לך חצי שעה כל השורטים שלך בשקית הזאת" השאירה שקית זבל על המיטה ויצאה מהחדר.

 

*

"מה את חושבת שאת עושה?!" שאלה כשראתה אותי צועדת עם שורט בבית

"שותה מים"

"את רוצה שאני אעיף אותך מפה?"

"את באמת רוצה להעיף אותי מפה?"

"אין לך מה לדבר איתי עד שאת לא חוזרת להתנהג כמו בת אדם"

"אין לך מה לדבר איתי עד שאת לא מכבדת אותי ומקבלת אותי ואת השורטים שלי"

"יופי, בוגרת, אחותך מתנהגת בצורה יותר בוגרת"

"לה את נותנת ללכת עם שורטים"

"לא רוצה לדבר איתך, עזבי אותי."

"סבבה, אני והשורט שלי יוצאים לסיבוב בשכונה"

"מגעילההההה!"

 

*יום למחרת*

"יש מבצעים בקסטרו ויש שם שורטים יפים צבעוניים כאלה, רוצה ללכת לקנות שיהיה לך לאילת?"

"מה קרה פתאום?"

"באילת חם, פה אני לא רוצה לראות אותך עם שורט ביום של פחות מ-23 מעלות"

"אהא"

"אז את לא רוצה לקסטרו?"

"רוצה רוצה..."

"שלא תדברי אלי ככה יותר הבנת אותי?"

"אבל רק ככה את מבינה!"

"ואל תשתמשי במשפטים שלי נגדי!"

"מצטערת לא יקרה שוב אמא יקרה שלי"

"לכי תתחנפי לאבא שלך שישאיר לך כסף לא לי"

"אבל מה אמרתי?!?!"

 

 

הורים, מתוסבכים משהו...

(אני לא ילדה חצופה חלילה, אבל עם גלי החום שלי לא מתעסקים)

חם לי, מזגן- תעבוד.

נכתב על ידי שקוּפה , 29/6/2013 23:10   בקטגוריות קיץ, חם לי, הורים, משפחה, דווקא  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



13,645
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשקוּפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שקוּפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)