לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

untitled


No matter what we breed, we still are made of greed

Avatarכינוי:  שקוּפה

בת: 28

Skype:  [email protected] 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2019    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

"תגיד לי רגע, יש סיבה שהתחת שלי מככב על הרקע של הפלאפון שלך?"


שאלתי אותו מופתעת.

"לא, הוא סתם יפה"

"לא אני לא אוהבת את הרעיון הזה, תשנה את הרקע עכשיו"

"לא רוצה אני אוהב את זה ככה"

"אתה שפוי? לא שולחת לך שום תמונה יותר"

"למה את ככה? תמונה יפה, מעלה לי חיוך כל פעם שאני בודק מה השעה" חייך

"זה מביך אותי"

"אף אחד לא יודע שזאת את אבל"

"הבנתי"

"מה."

"כלום"

"נו מה, אל תכעסי"

"לא כועסת" קמתי מהספה מפנה לו גב, פושטת את השמלה ונשארת עם תחתון שחור מתחרה

"מה את עושה?" צחק 

"סתם, חושבת לעצמי מה אתה אוהב בי יותר, את התחת או את הציצי?" שאלתי בעוד שאני מסתובבת, מאפשרת לו לבחון אותי מכל הזוויות.

"שאלה ממש קשה אני חייב לציין" קם ומשך אותי לשבת עליו

"לא, תחליט" התעקשתי

"את יודעת שאת הציצי" חייך וקירב את פניו אל החזה שלי, תופס את הפטמה שלי בשפתיו

הנחתי את ידיי סביב צווארו, מצמידה אותו עוד יותר, נותנת לו למצוץ לי את הפטמה.

התחככתי בבליטה שהחלה לבצבץ מבעד לתחתוני הבוקסר שלו, "קח אותי לחדר."

לא הייתי צריכה לבקש, תוך פחות משנייה כאילו חיה מתפרצת מתוכו הרים אותי בנהמה

והוביל אותי למיטה שלנו כשהרגליים שלי כרוכות סביבו והוא מסרב לנתק את פיו ממני. 

מטריף אותי לראות את הצימאון שלו אלי בכל פעם מחדש, לדעת שלא נמאס לו

הוא זרק את שנינו למיטה כשהוא שוכב מעליי, פושט אותי גם מהתחתונים

"אתה אוהב אותי?" שאלתי כמו בכל פעם 

"הכי בעולם" ענה. הוא תפס והרים את הידיים שלי למעלה, בולע את פי בפיו, מזיין אותי עם הלשון 

התהפכתי והתיישבתי מעליו, נותנת לו להביט בחזה שלי מלטה.

הכנסתי את הזין שלו לתוכי. עולה, יורדת, אני גונחת, החזה שלי מקפץ, הוא מבסוט,

זה מחרמן אותי יותר, מדרבן אותי יותר 

"התחת שלי קצת נעלב שבחרת בציצי" צחקתי והוצאתי את הזין שלו שעדיין פעם 

"אל תהיי כלבה אל תעצרי" צחק והתחנן שאמשיך 

"הו אני לא עוצרת" הסתובבתי עם גבי אליו כשהישבן שלי לכיוון הפנים שלו ואני רוכנת לזין שלו, תופסת ומכניסה אותו לפה 

היד עולה ויורדת, ואני יונקת אותו כמה שיותר עמוק, שומעת אותו גונח ומתפתל מתחתיי 

תופס כל פלח מהישבן שלי בידיו, נושך את הפלח השמאלי, הוא אוהב לנשוך.

תוחב את לשונו אל תוכי, מרגיש כמה אני רטובה, כמה אני משתוקקת למגע שלו

ממשיכה למצוץ, לינוק, לקחת אותו לתוכי כמה שיותר עמוק כמו שאני יודעת שהוא אוהב.

אני מנתקת את עצמי ממנו ומתיישבת עליו, הזין שלו נכנס אליי ואני נותנת לעצמי להיסחף איתו

שוב עולה, שוב יורדת, האגן שלי נע בקצב מושלם עם הגוף שלו, הנשימות שלנו מתואמות, אני קרובה וגם הוא קרוב.

כצפוי לזכר האלפא שלי שמאס בלהביט בנוף מלמטה הוא הפך אותי בחזרה ונשכב מעלי

"תזיין אותי, חזק" בתגובה הוא נכנס אלי בחוזקה תופס בשערי, אני מפשקת את הרגליים מתמסרת לתחושות העונג שמציפות אותי.

אני גומרת, מרגישה איך האיבר שלי פועם ומתכווץ סביב הזין שלו 

הוא גומר, מנשק אותי ונשכב ליידי עוטף את גופי בגופו, מעביר את הידיים לאורך הגוף שלי ועוצר על השדיים שלי, מעסה אותן

"אני מת עלייך."


 


 


"טוב, החלפתי את התמונת רקע של המצב נעילה, התחת שלי מככב על הצג רק אחרי שאתה פותח אותו"

"את התחת שלך?" צחק 

"את הפלאפון" צחקתי ונשכתי אותו בכתפו. 

גם אני אוהבת לנשוך.

"את מטריפה אותי" לחש לי באוזן גונח, רומז לעוד סיבוב 

"זה הכל הצגה, אתה רק נראה בכושר שיא אבל אתה חייב לעבוד על סיבולת לב-ריאה עד לפעם הבאה" צחקתי

הוא הרים את ראשו מהכרית מביט בי בחיוך מופתע 

"בשביל זה מותק, צריך להתאמן" קפץ עליי

 

 



 

נכתב על ידי שקוּפה , 12/8/2018 00:59   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, גברים, סקס  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חור


מהרגע שיצאתי מהדירה שלו, ועמדתי בחדר מדרגות מנסה לעכל את מה שעשיתי, הרגשתי חור 

חור בבטן, חור בלב, חור בראש, חורים בכל מקום

כאילו משהו לא בסדר, משהו לא טוב, משהו חסר

אבל חשבתי לעצמי ובאותו רגע ידעתי שאני צריכה להיות קצת לבד

עם כל יום שעבר אני קולטת עד כמה הוא היה משמעותי בחיים שלי

השיחה שלו שהעירה אותי כל בוקר ועשתה לי מצב רוח טוב למרות שהייתי כל כך עייפה,

האסאמאסים המפגרים שהוא היה שולח לי כשהייתי באמצע שיעור,

סופ"שים שלמים שהיינו סגורים אצלו בדירה ולא היינו רואים עולם.

 

 

 

אני מפחדת שזה כי התרגלנו להיו ביחד אחרי 3 שנים
אני לא יודעת אם הוא חסר לי כי אני באמת באמת מתגעגעת אליו או כי אני רגילה לזה שהוא חלק מהחיים שלי
אני רוצה לדעת
אני צריכה לדעת
כי זה משגע אותי, זה מחרפן אותי.
יושבת וחושבת עליו כל היום, על מה הוא עושה, עם מי הוא נמצא, אם הכל בסדר,
אם הוא חושב עלי, אם הוא יתקשר, אם הוא רוצה שאני אתקשר, אם אני חסרה לו גם
אוף למה נולדתי בחורה זה היה חוסך לי כל כך הרבה כאבי ראש בחיים, למההה

 

נכתב על ידי שקוּפה , 19/3/2014 21:18   בקטגוריות געגועים, אהבה ויחסים, כאבי ראש, הצילו, גברים...  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



13,645
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשקוּפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שקוּפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)