לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

untitled


No matter what we breed, we still are made of greed

Avatarכינוי:  שקוּפה

בת: 28

Skype:  [email protected] 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2019    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אילת, קורס פסיכומטרי, יום הולדת לדוד שלי


וואו אלה היו 5 ימים שאני לא אשכח! עשיתי קעקוע חינה יפה ברגל, כמעט עשיתי ראסטה (התחרטתי ברגע האחרון, לא יודעת למה), קיבלתי מחזור (ברגע הכי לא מתאים בעולם) אחרי 3 חודשים שלא (זה אמור להיות טוב אבל משום מה אני ממש לא שמחה), פגשנו את החבר הכי טוב של דוד שלי ז"ל ואפילו הלכנו איתו לכמה מקומות והוא סיפר לי מלא דברים שלא ידעתי על דוד שלי וקיבלתי תשובות על הרבה שאלות שהיו לי בראש בששת השנים האחרונות.

 

חזרתי הביתה היום ב-15:00 וב-16:00 היה לי קורס פסיכומטרי (שאיחרתי אליו בדקה אבל משום מה כולם כבר היו בכיתה וזה ממש מוזר. אבל יש לי תירוץ משכנע אני פאקינג חזרתי מאילת שעה לפני!) ועל ההתחלה עשינו את מבחן הפתיחה שאני לא צריכה לציין איך הלך כי אני אחרי לילה בלי שינה וכל הדרך חזרה לא עצמתי עין כי חבר שלי נוהג כמו נהג שודים (הוא נסע בנתיב הנגדי כי מולנו הייתה משאית שזחלה על הכביש, שנייה אחרי זה הופיע מולינו אוטובוס. לא נרדמים אחרי דבר כזה!)

המדריך של הפסיכומטרי ממש חמוד ומצחיק ובגלל המחסור בשעות שינה פלטתי מלא מלא שטויות מהפה אבל הצחקתי אותו והוא זוכר איך קוראים לי עכשיו (למרות שבלי שום קשר הוא ניחן בזיכרון מדהים ועד סוף השיעור זכר את השמות של כולם) ואני חושבת שיהיה נחמד בקורס הזה (אם נתעלם מהעובדה שהוא הביא שיעורי בית בכמות של כל השיעורים שקיבלתי במהלך כל השנה ולא עשיתי אותם.)

 

 

אחרי הקורס כשהייתי בדרך הביתה נתקלתי בדוד שלי שחוגג היום יום הולדת 25 (כל כך זקן.) והוא נפגע מזה שלא אמרתי לו מזל טוב (מה שלא מתאים לי כי אני תמיד הראשונה!) אבל בגלל כל היום המתיש הזה באמת שלא הספקתי והכנתי לו בלילה ברכה ארוכה ארוכה שהתכוונתי לשלוח אבל שכחתי את הפלאפון בחדר של המלון וכשנזכרתי הייתי בחוץ ואמרתי שאני אשלח מאוחר יותר אבל לא עשיתי את זה...

אבל כשראיתי אותו הנחתי את השקית בעלת 9 הספרים שקיבלתי לפני רגע וקפצתי עליו בחיבוק ובמלא קריאות "מזל טוב" ו"עד 120" וכו' וכו' וקניתי לו מתנה באילת ואמרתי לו שאני אביא לו אותה מחר ביחד עם עוגת יום הולדת שאני אכין על הבוקר! (הוא שונא לחגוג יום הולדת אבל בתור אחיינית שעושה דווקא אז אין מצב שאני לא אציק לו)

 

 

ו.. ו.. זהו בעצם, אני ממש צריכה להשלים שעות שינה אבל משום מה אחרי 5 וחצי שעות לימוד אני לא עייפה בכלל!

אהההה וכמעט שכחתי - ט"ו באב מחר! אז לכל הזוגות אאחל יום אהבה שמח (למרות שאני לא מוצאת בו שום יום מיוחד אבל שיהיה...) מוציא לשוןמוציא לשון

נכתב על ידי שקוּפה , 21/7/2013 21:50   בקטגוריות פסיכומטרי, אילת, חופש, אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



13,646
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשקוּפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שקוּפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)