לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

untitled


No matter what we breed, we still are made of greed

Avatarכינוי:  שקוּפה

בת: 28

Skype:  [email protected] 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2019    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

חלמתי על דוד שלי בלילה


כשהתעוררתי לא זכרתי את החלום, רק התעוררתי עם מועקה.

פתאום היה לי הבזק מהחלום ונזכרתי בכולו

ואני לא מפסיקה לחשוב על זה.

 

בהתחלה לא הבנתי למה חלמתי עליו. אבל אז הסתכלתי בלוח השנה וזה התאריך של הלילה של התאונה.

בחלום ראיתי הכל, כל הווריאציות וההשערות של השוטרים ושל המשפחה על איך קרתה התאונה.

אפילו בחלום ניסיתי לראות אותו, לשמוע אותו, לדבר איתו, להרגיש אותו

ולא הצלחתי.

 

תמיד כשאני חושבת שהזמן מרפא את הכל, שעם השנים זה פחות כואב

המציאות מזכירה לי שזה לא ככה, שהמוות שלו גרם להרבה דברים אחרים

ואותם דברים באים ליידי ביטוי בדיוק ברגעים שאני חושבת שהכל משתפר

 

משום מה יש לי תחושה שגם בטקס של יום הזיכרון לחללי צה"ל אני אבכה 

בדיוק כמו בטקס של יום השואה, אולי אפילו יותר גרוע סטנדרטי

 

הכי מעצבן זה לבכות כשאנשים מסתכלים עלייך ושואלים אותך "מה, את באמת בוכה?"

 

 

אני מתגעגעת אליו.חיבוק עצוב

אבל הגעגוע הזה כבר לא פוגע בשגרת החיים שלי

אני נזכרת בו וחושבת על הרגעים הטובים שלו,

אני בוכה קצת אבל אז זה עובר לי

זה געגוע טוב, בלי כעס, רק טיפת כאב.

 

ולנושא אחר שמטריד אותי כמעט כמו הנושא הקודם-

מה זה החוםםםםם הזההההה?!?!?!

מתפוצץ לי המוח! 

השלב הבא זה לקרוע מעצמי את העור כי לא נשארו שכבות להוריד

איפה החורף שלי? 

נכתב על ידי שקוּפה , 4/5/2014 19:47   בקטגוריות געגועים, משפחה, כאבי ראש  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חור


מהרגע שיצאתי מהדירה שלו, ועמדתי בחדר מדרגות מנסה לעכל את מה שעשיתי, הרגשתי חור 

חור בבטן, חור בלב, חור בראש, חורים בכל מקום

כאילו משהו לא בסדר, משהו לא טוב, משהו חסר

אבל חשבתי לעצמי ובאותו רגע ידעתי שאני צריכה להיות קצת לבד

עם כל יום שעבר אני קולטת עד כמה הוא היה משמעותי בחיים שלי

השיחה שלו שהעירה אותי כל בוקר ועשתה לי מצב רוח טוב למרות שהייתי כל כך עייפה,

האסאמאסים המפגרים שהוא היה שולח לי כשהייתי באמצע שיעור,

סופ"שים שלמים שהיינו סגורים אצלו בדירה ולא היינו רואים עולם.

 

 

 

אני מפחדת שזה כי התרגלנו להיו ביחד אחרי 3 שנים
אני לא יודעת אם הוא חסר לי כי אני באמת באמת מתגעגעת אליו או כי אני רגילה לזה שהוא חלק מהחיים שלי
אני רוצה לדעת
אני צריכה לדעת
כי זה משגע אותי, זה מחרפן אותי.
יושבת וחושבת עליו כל היום, על מה הוא עושה, עם מי הוא נמצא, אם הכל בסדר,
אם הוא חושב עלי, אם הוא יתקשר, אם הוא רוצה שאני אתקשר, אם אני חסרה לו גם
אוף למה נולדתי בחורה זה היה חוסך לי כל כך הרבה כאבי ראש בחיים, למההה

 

נכתב על ידי שקוּפה , 19/3/2014 21:18   בקטגוריות געגועים, אהבה ויחסים, כאבי ראש, הצילו, גברים...  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמיד כשאני לבד בבית בימי שישי


אני מתחילה לחשוב, אני חושבת יותר מדי... ואז אני נהיית דכאונית

והצטננתי ככה שהקור, ההתעטשויות, כאבי הגרון, הסחרחורות והבחילות לא משפרים את המצב.

 

קשה לי

כי יש לי כל כך הרבה מה להגיד

כל כך הרבה תסכול וכעס שאני רוצה לפרוק

והכל יושב לי באמצע 

באמצע הגרון

באמצע הבטן

אני מרגישה חנוקה, אני צריכה אויר

אני רוצה לצעוק אבל אני לא יכולה לצעוק

אני רוצה לרוץ אבל אני לא יכולה לרוץ

אני רוצה לבכות אבל אני לא יכולה לבכות

 

זה כאילו הכל שחור בפנים

אבל לפעמים אני נזכרת ורואה את האור בקצה

אז אני מחכה למשהו טוב שיקרה...

 

 

 

אבל בינתיים, זה עושה את העבודה

 

נכתב על ידי שקוּפה , 7/2/2014 21:41   בקטגוריות תסכול, תקווה, פחד, נמאס לי, חולה, קר לי, בחילה, כאבי ראש  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



13,645
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשקוּפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שקוּפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)