לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

untitled


No matter what we breed, we still are made of greed

Avatarכינוי:  שקוּפה

בת: 28

Skype:  [email protected] 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2019    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

חלמתי שיש לי זין


אמצע הלילה, כולם בסטלה, פתאום אחד החברים שלו אומר לי "את יודעת, אם היה לך זין היית הגבר האולטימטיבי"

"וואי תודה, כל אישה רוצה להרגיש ככה."

"זאת הייתה צריכה להיות מחמאה..."

"עזוב, יפה לך שותק..."

 

ואז התעוררתי מבוהלת באמצע הלילה וחבר שלי חשב ששוב חזרו לי הסיוטים

ולא ממש התחשק לי לספר לו על החלום המטריד הזה

אבל הוא נורא נבהל כשהתעוררתי ככה, אז סיפרתי לו.

"וואו..."

"ידעתי שלא הייתי צריכה לספר לך."

 

אתמול גם באו קרובי משפחה של ההורים לארוחת שישי ואמא שלי אמרה לי להזמין אותו

(לא אמא, כי אם לא היית אומרת לי את זה אז הייתי משאירה אותו להירקב לבד ורעב בבית שלו)

הם ממש התלהבו ממנו, ואז כמו בסרטים נחנקתי מהקולה ששתיתי כשבת דודה של אבא שלי אמרה לי "תתחתני איתו" 

הוא צחק עלי. אוף

 

עוד מעט פורים ואין לי מושגגגג למה להתחפש

חשבתי על קאטוומן או עוד סוגים של גיבורות-על, אבל אני לא סגורה על זה

ואני צריכה רעיונות לתחפושת כי חברה מפגרת שלי רשמה אותי לתחרות תחפושות ושכנעה אותי לא למחוק את עצמי מהרשימה

והנשף עו פחות משבועיים ואין לי תחפושתתתתתת

עזרה בבקשה?

 

אה ומחר גם יש לי מבחן במתמטיקה ולא ממש למדתי, השתדלתי האמת, והוא גם עזר לי קצת בנושאים שאני חלשה בהם

(אני שונאת את העובדה שהוא יותר חכם ממני, זה פוגע באגו הענק שלי.)

ובגלל שניסיתי להתחמק מללמוד למבחן שמתי MTV ברקע וקלטתי שכל חצי שעה משמיעים את midnight memories של וואן דיירקשן 

ולא יכולתי שלא לשים לב לזה שפתאוםםםם כולם שם נהיו דיי חתיכים, גם מקודם הם לא נראו רע, אבל פתאום הם נראים בוגרים יותר.

וגם השיר של שאקירה וריהאנה התנגן איזה 6 פעמים ב5 שעות האחרונות.

כן אשכרה ספרתי כי זה חלום שלי לדעת להזיז את התחת כמו שאקירה מאוהב

 

 

אני שוקלת להפסיק ללמוד ולצאת לאנשהו 

אבל אני חרשנית מדי בשביל לעזוב את המחברות והספרים לפני שאני מרגישה שנתתי את הכל.

אז...

שאקירה בפעם האחרונה ולחרוש עד המוותתתתת

 

נכתב על ידי שקוּפה , 1/3/2014 17:23   בקטגוריות הצילו, הורים, גברים..., אמאלה, משפחה, מתמטיקה, בית ספר, מטריד, חלום  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



13,645
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשקוּפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שקוּפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)