לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

untitled


No matter what we breed, we still are made of greed

Avatarכינוי:  שקוּפה

בת: 28

Skype:  [email protected] 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2013

אמא שלי


הבן אדם היחיד בעולם שיכול לגרום לשינוי קיצוני במצב רוח שלי זאת היא!

איך לעזאזל אני מוצאת את עצמי חוזרת הביתה עם חיוך ענק מרוח על הפנים והבטן מכווצת מרוב צחוק

ופתאום ברגע כמה מילים מאמא שלי ונכנסתי לדיכאון של החיים?!?!

למה היא הייתה חייבת להרוס? למה היא תמיד הורסת?

למה אני לא יכולה יום אחד בלי כל השינויי מצב רוח הקיצוניים האלה?!

נמאס לי כבר... מהכל, מכולם. 

בא לי לנסוע רחוק מכאן להרבה זמן ופשוט להירגע.

 

כל הזמן אני שומעת סיפורים על משפחות בעייתיות ותמיד אומרים לי שיש לי מזל שאין לי משפחה כזאת.

האמת, המשפחה שלי יותר גרועה... אם אני אמנה כאן את החסרונות והבעיות של כל בן משפחה שלי זו תהיה וואחד טלנובלה.

 

אני מקווה שבחלומות שלי יהיה יותר טוב

ליל״ט...

 

 

נכתב על ידי שקוּפה , 29/1/2013 23:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




גם לכם יש את החבר הזה שמבקש ממך להעתיק ש"ב או עבודה ואתה נותן לו למרות שעבדת על זה מה זה קשה?


אז מה יותר גרוע?! שכשאתה צריך טובה (במקרה שלי בעבודת הגשה -למנהלת- רק 2 שאלות מתוך 20!!!) ואז אתה בא אליו לקחת את המחברת הוא אומר "אני לא אמרתי שאני יביא לך" ואתה דופק לו פרצוף של "WTF?!"


 


במקרה שלי.. זה עוד יותר גרוע, 


לא רק שחברה שלי לא נתנה לי להעתיק ממנה, כשאני שיחקתי את עצמי נעלבת בסופו של דבר זה התהפך ואני מרגישה אשמה!


על מה ולמה? :O


 


גם אני רוצה כישרון כזה .... סטנדרטי 


עריכה:

ועכשיו עוד יש לה את הבושההההה לבקש ממני עזרה שוב!

אמא אני ירביץ לה! 

נכתב על ידי שקוּפה , 28/1/2013 17:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלג


מאז שאני זוכרת את עצמי החלום שלי היה לראות שלג, לגעת בו, להריח את האויר ולהרגיש את הקור הזה

לבנות איש שלג, לעשות מלאך, לגלוש במזחלת ולעשות סקי.

כל שנה הייתי הולכתת לאבא שלי לפני היום הולדת ואומרת לו שאני רוצה לראות שלג

כל שנה הוא היה אומר לי:"שנה הבאה"

הששנה הוא החליט לקיים, הוא הזמין חדר במלון מראש, תכנן מסלולי טיול ברמת הגולן

ואני הייתי ממש כמו ילדה בת 8 שהבטיחו לקחת אותה לפסטיגל

ואז צץ לו משהו בעבודה והוא היה חייב לבטל, ושוב הבטיח לי שבשנה הבאה נלך..

 

למזלי יש לי חבר מדהים (עם רישיון *_*) שלא אהב את זה שהייתי מצוברחת

והחליט שנלך רק שנינו (שתכלס, זה עדיף על לנסוע עם המשפחה)

 

אז מה שלקח לי מיליון שנה לשכנע את אמא שלי,

אז מה שרבתי עם אבא שלי,

אז מה שהוא העיף אותי מהבית (ואחרי כמה ימים הצטער וביקש סליחה)

 

הסופ"ש הזה היה מדהים!

ראיתי שלג, נגעתי בו, עליתי לרכבל וראיתי את כל הנוף המושלג,

נשמתי את האויר המיוחד הזה שגרם לי להרגיש שלווה,

בניתי איש שלג ממש ממש ממש יפה!

קפאתי מקור! (וזה לא קורה הרבה!)

עשיתי סקי שלג!! :)

והכי טוב.. זה היה רק שנינו- בלי ההורים שלי, בלי אחי המעצבן ואחותי הקרצייה..

 

סופ"ש מהסרטים (:

עכשיו אני מתחילה עם רשימה של כל המקומות שאני רוצה לטוב אליהם (והיא הולכת להיות ממש ארוכה!)

 

בקיצור,

למה יש על שלג בכלל?!?! 

נכתב על ידי שקוּפה , 27/1/2013 19:03  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איזה יום


היום הכי ארוך שהיה לי בחיים! והוא עוד לא נגמר :(
נכתב על ידי שקוּפה , 24/1/2013 15:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

13,646
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשקוּפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שקוּפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)