לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

untitled


No matter what we breed, we still are made of greed

Avatarכינוי:  שקוּפה

בת: 28

Skype:  [email protected] 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2013

כשהכל נהיה טיפה יותר טוב, זה קורה


הכל היה טוב, היינו אצלו בדירה, שכבנו במיטה שלו וצפינו בטלוויזיה ואז הפלאפון צלצל.

הוא ענה בקלילות ותוך שנייה מבטו קפא. הוא קפץ מהמיטה, התלבש בזריזות ויצא מהדירה לפני שהספקתי למצמץ.

רצתי אחריו למטה ונכנסתי לרכב שנייה לפני שהוא נסע. הוא נסע מהר, המבט שלו לא היה מרוכז, העיניים שלו האדימו והיה נראה כאילו עוד רגע הוא יתחיל לבכות.

"מה יש? מה קרה?!"

"נו תגיד לי מה קרה אתה מפחיד אותי!"

"תעצור את הרכב! תירגע!"

הוא האט טיפה את הקצב ואמר לי "אמא שלי עברה תאונת דרכים".

הבטתי בו בהלם עם יד על הפה, והוא בינתיים חזר למהירות הקודמת.

 

המצב לא טוב והוא משתגע

וכשהוא משתגע אני משתגעת

בבקשה אלוהים, תעשה שהכל יהיה בסדר כי לא יכול להיות שככה זה ייגמר ביניהם,

לא יכול להיות שבשיחה האחרונה שלו איתה הוא אמר לה את כל הדברים האלה,

שהוא לא הספיק להגיד לה שהוא מצטער ושזה הכל היה סתם.

אל תיתן לעוד אדם טוב ללכת, בבקשה.

 

 

 

 

אני ידעתי, אני צריכה תמיד תמיד תמיד לסמוך על האינטואיציות שלי, ידעתי.

אסור לי להגיד שהכל טוב, אף פעם.

לא הגיוני שיהיה יותר מדי טוב.

ידעתי, כוסאמק ידעתי.

אבל למה היא? למה הוא? למה ככה?

 

 

נכתב על ידי שקוּפה , 30/7/2013 22:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כשאחיך הקטן יוצא עם מישהי שגדולה ממנו...


רבאקקק, אתה יפה, אתה גבוה, אתה הטייפ של כל הבחורות (ואני יודעת את זה כי אני בחורה, תתפלא)

למה אתה הולך על גדולות ממך?!

 

בקיצור, אני ואמא שלי קצת עוקבות אחרי המצב ובתור זאת שיותר קרובה אליו אני חוקרת אותו קצת (אבל בלי שהוא יבין שזאת חקירה כי אני יודעת כמה זה מעצבן כשחוקרים אותך)

ועם קצת מאמץ הוא יקלוט ששנתיים הפרש בגיל שלו זה לא סתם הפרש...

 

 

"אח שלך גבר, אמרתי לך את זה כבר?"

"כן אני שמתי לב שאתה ממש אוהב את אחי הקטן"

"מזכיר אותי קצת"

"וואלה אני לא מוצאת דמיון חוץ מהעניין של הריטלין"

"חכי שהוא ייגדל ויביא בחורות הביתה ותגידי 'זה כל כך הוא' ותחשבי עלי"

"איכס איכס באותה תקופה אני לא מתכוונת לגור בבית"

"תגורי איתי"

"אם תרצה ואם לא"

"אני בטוח"

"גם אם תהיה לך מישהי אחרת, נשבעת, ברגע שאחי מביא בחורות אני מתנחלת אצלך בטענה ש'הבטחת לי שכשיגיע הרגע אני עוברת אליך' וזהו"

"אני אקח את זה בחשבון מוציא לשון"

"חצוף אתה צריך להגיד שלא תהיה מישהי אחרתתתתת"

"הייתי אומר אבל אז זה היה נגרר לשיחה של שעתיים ואני צריך להתארגן לעבודה..."

"זבל" (ובפסיכומטרית: אשפה=זבל, נרתיק לחיצים)

"זבל שאוהב אותך"

"אבל זבל"

"אם אני זבל אז את החירייה שלי"

"הרסת את זה, עזוב, נוותר על הזבל"

"איך שבא לך"

"אתה ממש מוותר לי היום"

"עבודה..." מלמל וקם להתלבש, נותן לי להסתכל על הגוף המהמם שלו ולשכוח שלפני רגע חשבתי על אחי הקטן (שיט נזכרתי בזה שוב.)

 


אל תגידו לי שהוא גבר או שהוא תותח, הוא אחי הקטן (בדגש על 'קטן')

 

 

נכתב על ידי שקוּפה , 29/7/2013 22:08   בקטגוריות אחי הקטן  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני אוהבת את עצמי של עכשיו


אני לא בדיוק יודעת מה גרם לי להתחיל לחשוב על זה, אבל באמצע היום מצאתי את עצמי חושבת על החיים שלי, סוג של סרט של 17 שנות חיי שהן אמנם לא רבות כל כך אבל הרבה יסכימו איתי שעברתי בשנים האלה כל כך הרבה דברים שטכנית אני לא מרגישה בת 17.

אני לא אתחיל להתמרמר על הילדות שלי כי באמת שהחלטתי לשים את זה מאחוריי ולנסות לחשוב על החיים שלי מגיל 7 והלאה, אני חושבת יותר בכיוון של... השנה האחרונה.

 

אם אני אחזור שנה אחורה ואסתכל על מי שהייתי, אני בוודאות לא אוהב את מה שאני אראה.

ילדה גחמנית ומפונקת שחושבת שמגיע לה הכל- סנובית על בקיצור, ככה לפחות אני רואה את זה עכשיו.

אם פעם הייתי רעשנית וצוהלת- עכשיו אני שקטה יותר, (לא שקטה מידי!).

אם פעם רציתי להיות המרכז- עכשיו אני ממש לא. להיפך (ובפסיכומטרית: אדרבה!), אני יותר קשובה, סובלנית ומתעניינת.

הייתי נלחמת באנשים כדי להוכיח להם שאני צודקת, הייתי ביצ'ית, הייתי מרוחקת מאנשים, לא אהבתי אנשים, הייתי אנטיפתית, באמת.

ועכשיו אני מוותרת, כשאנשים מנסים להוריד לי את המצב רוח או את הביטחון אני אדישה/מתעלמת, אני חברותית יותר, אני בוחרת את הסביבה והאנשים שמתאימים לי ולעקרונות שלי ואני מנסה שיהיה לי ולקרובים אלי רק טוב.

בקיצור: קיבלתי את הכאפה ה-20 שהייתי צריכה לקבל כדי להבין שמשהו לא בסדר איתי, והשלמתי חלק מ"תהליך ההתבגרות".

 

אני גם חושבת שהוא עשה אותי בוגרת יותר, הוא גרם לי לשמור על פרופורציות, לא להיות דרמה קווין (איכס איכס לחשוב שהייתי פעם יצור-מפלצתי-ורוד-מהלך-על-שתיים איכס).

אתמול בכלל שאלתי אותו "מה מצאת בי?!" (הוא באמת התחיל לצחוק, והוא גם אמר שאני ממעיטה בערך שלי. סבבה, משתגיד)

גם המשפחה שלי תרמה לזה באופן מסויים, אמנם הם לא תמכו ועודדו ועשו את זה בדרך כזו שהייתי מביטה אחורה ומעלה חיוך על הפנים, אבל אני מודה שחלק מהסטירות שקיבלתי מהם הם אלו שגרמו לי להיות מה שאני היום.

 

 

אני אוהבת את מי שאני עכשיו (בערך) הרבה (!!!) יותר ממי שהייתי פעם, ואם הייתי יכולה לחזור אחורה בזמן הייתי צועקת על עצמי "מטומטמתתתתת! אל תעשי כל כך הרבה טעויות, תפסיקי להיות ילדה ותתחילי להתבגר!"

 

** בהקשר לכל המחשבות שצצו לי היום הייתי במצב רוח לשיחות עם אנשים. היו כאלה שהודיתי להם, שהתנצלתי בפניהם, שהטחתי דברים שהייתי צריכה לפרוק ועוד כל מיני.

ואני באמת מרגישה שעברתי תהליך, שהשתניתי, שהתבגרתי.

ואני מרגישה כל כך... טוב. 

 

 

השיר הזה (למרות שבדר"כ כשאני שומעת אותו עולה לי אדם מסויים לראש) דיי מתאים למה שאני מרגישה כרגע כלפיי ה-אני של לפני שנה ויותר.

(אחד מרגעים רבים של פיצול האישיות שלי- שעכשיו משום מה אחרי שאני מקדישה לעצמי שיר הוא נראה הרבה יותר ברור)

נכתב על ידי שקוּפה , 29/7/2013 00:19  
הקטע משוייך לנושא החם: לפני ואחרי
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הכל טוב


הכל מעולה אפילו!

מעכשיו אני מסתכלת רק על חצי הכוס המלאה, ככה אני בטוחה שיהיה יותר טוב לשון

 

 

אני מקווה שהגישה הזאת תחזיק מעמד הרבה זמן ממה שנדמה לי... (:

 

נכתב על ידי שקוּפה , 27/7/2013 22:44   בקטגוריות אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

13,645
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשקוּפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שקוּפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)