לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?welcome


ZERO


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2013

אני כבר לא מקנאה בך


אני כבר לא מקנאה בך. או מעריצה אותך או משהו.

אני רק מרחמת עלייך, שנועדו לך חיים כאלה.

כתבתי עלייך כבר פעם, פה: http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=822671&blogcode=13617629

 

קראתי לך מושלמת. את באמת מושלמת, במובן מסוים. אבל זהו זה. השלמות הזאת הופכת אותך לכל כך שטחית.

את שטחית, עכשיו אני מבינה את זה. אין בך כלום, את סתם אחת, שלא צריכה לדאוג לכלום.

כן אולי את חכמה בלימודים, אבל במציאות את טיפשה, את טיפשה כי מעולם לא תחווי את העולם האמיתי. את צפונית בדיוק כמו שאת תמיד אומרת שאת לא. מתחת למסכות הפלצנות שלך את סתם אחת, שכל זה לא באמת מעניין אותה, רק הלק החדש ששמת וגם זה לא באמת. אפילו בתחומי עניין שאת מעמידה פנים שמעניינים אותך את לא יודעת כלום.

הבעיה הכי גדולה שלך היא שקיבלת 90 באנגלית.

 

אני מרחמת עלייך, את בחיים לא תדעי סבל אמיתי מהו, ולכן לא תדעי גם אושר אמיתי מהו.

 

אז כן, פעם קינאתי בכל מה שיש לך, היופי, החוכמה, זה שאין דאגה לכסף, החברים והכשרונות אבל מה כל זה משנה אם אין כלום מתחת?

את חסרת אישיות, את בחיים לא תחשבי קצת מחוץ לקופסא, אני מסוגלת כבר לחזות כל מהלך שלך מראש.

 

את סתם אחת, ואני מרחמת עלייך בגלל זה. לא שונאת, לא מקנאה ולא אוהבת או מעריצה. רק מרחמת.

 

 

טוב אולי לא בדיוק כמו בשיר, אבל זה בעיקרון מה שאת, בובת פלסטיק, סתם ברבי.

נכתב על ידי .שושה. , 15/3/2013 14:55  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  .שושה.

בת: 27

Google: 

תמונה




2,766
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , משוגעים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.שושה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .שושה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)