לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?welcome


ZERO


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .


אנשים שצריך להרוג:


אנשים שטסו בשנה האחרונה כ5 פעמים לפחות לחו"ל, ועוד כ3-4 חופשות בארץ, ואז עברו שבועיים מהחופש והם כבר הספיקו להיות שוב באילת, אבל מתלוננים "אווףףף בא לי לטוסססס" אז הם טסים שוב. ושבוע אחרי שהם חוזרים שוב. וממשיכים להתלונן שבא להם שוב. 


ואפילו טיסה/ חופשה אחת מאלה היא לא מהכסף שלהם. 

נכתב על ידי .שושה. , 16/8/2015 10:52   בקטגוריות ביקורת, עבודה, שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בעת צרה עם חבריי

אפנה אל אהובי

ובעת צרה עם אהובי

אפנה אל חבריי

 

בעת צעקותיה של אמי

אפנה אל אבי

ואם קשה לי עם אבי

אפנה אל אמי

 

ואם אריב עם זוג הוריי

אתנחם אצל חבריי

ואם גם הם לא יעזרו

אבכה לי עד בלי די

 

ואם אתקשה בלימודי

ואין לי כבר מפלט

ואתקוטט אף עם עצמי-

 

אייכה, אייכה,

אייכה-

אהובי?

 

אזי אפרוק את כאבי

אל תוך צופן שירי

נכתב על ידי .שושה. , 10/3/2015 22:21   בקטגוריות אנשים, הורים, חברות, חברים, משפחה, אהבה ויחסים, בית ספר, סיפרותי, שחרור קיטור, שירה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



sometimes I want...


Sometimes i can't be with people.
I'm just starting to being scared from all that noise around me and I want to cry and run away.


Sometimes the company scares me.
I'm not suppose to be around people; they are loud, strange and acting weird and I need to be alone sometimes.


But I'm also a human, and I'm also loud and strange, and sometimes I'm acting weird.
So do I scared from myself?


I want to run away from them and kill them.
Or maybe kill myself?


Sometimes
נכתב על ידי .שושה. , 13/11/2013 20:24   בקטגוריות אנשים, ביקורת, בית ספר, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אנוכית


אני הרי יודעת שגם מה שיש לי עכשיו הוא לא מגיע לי, ואני ממשיכה לחשוב את אותן המחשבות האנוכיות והנוראיות, שאני מפחדת לבטא בקול.

טוב לי ואני מאושרת אז למה קשה לי כל כך להסתפק בזה?

למה אני תמיד שואפת ליותר ממה שצריך?

כל כך הרבה אנוכיות.

אבל אני צריכה להתרכז בהווה, וטוב לי אני יודעת שטוב לי.

לחשוב על עצמי ולא על אחרים, ואני מאושרת.

אז די.

נכתב על ידי .שושה. , 12/10/2013 21:54   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המירוץ לחיים- התחנה האחרונה: מוות


כך או כך אנחנו נגיע אל המוות

שהוא המטרה הסופית שלנו

ומהות חיינו

אם כן, מדוע לא להקדים

ולממש את המטרה הגדולה מכולן?

למה לא לגמור עם ה'מטרה הסופית' כעת

ולהרגיש שניצחנו

והגענו למקום הראשון במירוץ החיים

 

 

נ.ב.

זה לא נכתב בתור מחשבה אובדנית שלי, רק נקודה למחשבה. אל תדאגו, אני לא רוצה למות.

נכתב על ידי .שושה. , 10/9/2013 21:20   בקטגוריות ביקורת, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי:  .שושה.

בת: 27

Google: 

תמונה




2,766
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , משוגעים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.שושה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .שושה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)