לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?welcome


ZERO


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .


אני רוצה לחזור ללילות האלה

שתויי האלכוהול

והמוזיקה הטובה

שהולמת בליבי.

אני מתגעגעת לתחושה

שהלילה

הוא

שלי. 

נכתב על ידי .שושה. , 16/8/2014 18:47   בקטגוריות מוזיקה, חברים, אנשים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הרולינג סטונס באים לארץ!

רק חבל שהכרטיס הכי זול הוא בסביבות 700 ש"ח

ורק חבל שגם עם הנחה זה יוצא יקר

וזה אפילו בלי מקומות ישיבה

אוף

 

 

 

אני שומעת את השיר הזה בלופים ורוקדת במקום ללמוד לאזרחות.

חהחה

 


נכתב על ידי .שושה. , 29/3/2014 20:20   בקטגוריות מוזיקה, אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"הכל טוב"


על ספסל הוא יושב, מחייך וצוחק, בעיניו כבר דמעות מרב צחוק.

 

'משוגע ודאי', חושבים האנשים סביבו, אך הוא לא יחדל לצחוק.

 

צוחק בפניו אך זועק מפנים, דמעותיו כבר לא דמעות של צחוק.

 

לשווא הוא ממשיך ואומר, ממלמל, "הכל טוב".

 

 

 

 

"דופק מהו

דופק

אופק מהו

אופק"

נכתב על ידי .שושה. , 7/11/2013 19:15   בקטגוריות סיפרותי, מוזיקה, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה את


מי את, מה את

רוצה מבני האדם?

מנסה להתעלות

מעל כל כאבם?

מי את שתביני

את העול של האובדן?

 

הלוואי 

והייתה זאת תחרות,

למי יותר רע

ומי יותר עצוב.

אינך רואה?

ישנן צרות אמיתיות!

כאלו שגורמות לך

באמת- באמת

לבכות.

נכתב על ידי .שושה. , 9/9/2013 20:35   בקטגוריות חברים, מוזיקה, סיפרותי, פסימי, ביקורת, בית ספר, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היא לא אומרת כלום


 


 







 


 


 


השיר הזה ממש גורן לי לבכות, הוא גורם לי לחשוב על כל הדברים שאני לא מוכנה להודות בהם, אפילו לא בפני עצמי.


 


 


 


 


 


שזו בעצם אולי הסיבה שפתחתי את הבלוג, להתחיל להודות בדברים בפני עצמי.

נכתב על ידי .שושה. , 23/4/2013 20:32   בקטגוריות מוזיקה, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי:  .שושה.

בת: 27

Google: 

תמונה




2,766
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , משוגעים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.שושה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .שושה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)