לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?welcome


ZERO


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .


הבנתי כבר מזמן שאיבדתי קשר עם כל החברים שלי. עכשיו אפילו אין לי עם מי לדבר על כל מיני בעיות, ואולי גם קצת להתמרמר. 


הכל נשאר בתוכי ומצטבר לג'יפה מסריחה. 


כל דבר בחיים מאכזב אותי. 


ברב הבקרים, אני לא מוצאת סיבה לקום. 

נכתב על ידי .שושה. , 4/1/2016 23:08   בקטגוריות חברות, חברים, משפחה, אנשים, פסימי, אהבה ויחסים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לארוז


הייתי צריכה להתחיל לארוז כבר מזמן, אני יודעת.

אבל אין לי כוח.

אני לא רוצה, לא רוצה לעזוב את המקום הזה, המקום הבטוח הזה שהיה שלי כבר 18 שנים. אפילו שלא אהבתי אותו רב הזמן וחיכיתי להזדמנות לעזוב, עכשיו כזה באמת קורה... אני לא רוצה.

אני כזו עצלנית, לא עשיתי שום דבר משמעותי מסיום י"ב. פשוט כי הייתי עצלנית מדי. אפילו לא לקחתי מספיק משמרות בעבודה, ולא כי לא היה לי זמן, אלא כי לא היה לי כוח. העדפתי לשבת בבית. אפילו לא לקרוא ספר או לראות סרט, גם לזה לא היה לי כוח, רק לבהות באוויר או בטלפון.

איזו מישהי שכבה מתחתיי העלתה תמונה לפייסבוק של כמה ילדים יושבים בכיתה בהפסקה. אני לא באמת קולטת שזה ממשיך, בית הספר, עכשיו, אחרינו... כולנו התפזרנו: צבא, שנת שירות ומכינות, טיסות לחו"ל או סתם עבודות. אבל זה לא סתם חופש גדול, הוא נגמר, רק שהפעם חזרו, בלעדינו. קבעתי כבר עם חברה ללכת לבקר בחודש הקרוב, זה מן קטע כזה של הבית ספר שלנו, הבוגרים תמיד חוזרים... לא מצליחים להתנתק. אני חוששת מלחזור, לראות את כולם חיים את חייהם, לומדים בכיתות שאני למדתי בהן, עם המורות שלמדתי איתן, את החומר שלמדתי, עושים פרוייקטים ושיעורים מגמתיים שסיימתי...

וזה לא שאהבתי את כל זה לפני, זה גורם לי לתחושת אכזבה. לא הצלחתי כפי שציפיתי מעצמי. והאחרים יצליחו יותר. גם לא נפרדתי מהמורות שאהבתי כראוי, ועם חלק מהן כנראה לעולם לא אצליח, כי הן השפיעו עליי בצורה עצומה.

אני מפחדת לעשות דברים. יותר לא רוצה ממפחדת. העצלנות הורגת אותי.

נכתב על ידי .שושה. , 25/9/2015 13:36   בקטגוריות צבא, בית ספר, פסימי, משפחה, הורים, חברות, חברים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בית


ריח


של בית ישן


שאהבתי


פעם


להתחבא בארונות


ועכשיו


מה נשאר


עכבישים


ומגירות מאובקות


 

נכתב על ידי .שושה. , 16/9/2015 19:22   בקטגוריות הורים, משפחה, שירה, סיפרותי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




וכלום לא משנה לי

כלום לא אכפת לי

שום דבר לא מעניין או משמח אותי

רק מרגיז

 

ונמאס לי להיות המבוגר האחראי כי ה"מבוגרים" לא לוקחים שום אחריות. 

ולספוג על זה ביקורות ושאלות מעצבנות ממנו. 

 

אתמול כתבתי פוסט ממש ארוך על המחשבות שלא נתנו לי לישון שעתיים, וכמה כיף הוא נמחק.

נכתב על ידי .שושה. , 10/8/2015 20:28   בקטגוריות הורים, משפחה, פסימי, עבודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בבית אפרורי

גרה אמא דיכאונית

שמגדלת ילדות מדוכאות

עם אבא מדוכא

וכמה רחובות משם

יש גם סבתא מדוכאת

ועוד אחת, עם דיכאון

ורק הסבא

והסבא השני

אינם מדוכאים

שלווים שוכבים באדמה

מתבוססים בחולים

וזכרונותיהם

מאדמות אחרות

נכתב על ידי .שושה. , 6/6/2015 12:44   בקטגוריות הורים, משפחה, פסימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי:  .שושה.

בת: 27

Google: 

תמונה




2,766
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , משוגעים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.שושה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .שושה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)