לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?welcome


ZERO


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

בדידותו של אדם ללא מילים


סליחה


שאני מציקה


עם שאלות בנאליות


כמו "מה שלומך?"


"אתה בסדר?"


שולחת עוד


נקודה. 


אני פשוט רוצה


לפתח שיחה.


אני זקוקה לתמיכה.


מתגעגעת


לא רוצה להשאר


לבד.


משוגעת.


לא יודעת איך


ומה


לעניין אותך. 


לאהוב אותך. 


להרגיש נאהבת


חזרה. 


-

עריכה: אולי לשלוח לו את זה?

נכתב על ידי .שושה. , 16/10/2015 00:06   בקטגוריות אנשים, שירה, אהבה ויחסים, סיפרותי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נקיון ומספריים


הלוואי וידעתי לכתוב

פשוט

נקי

ברור

בלי לכלוכים מסביב

ומחשבות

שמוליכות אותי

לצד השני של הדף

נכתב על ידי .שושה. , 26/9/2015 22:56   בקטגוריות סיפרותי, ביקורת, שירה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בית


ריח


של בית ישן


שאהבתי


פעם


להתחבא בארונות


ועכשיו


מה נשאר


עכבישים


ומגירות מאובקות


 

נכתב על ידי .שושה. , 16/9/2015 19:22   בקטגוריות הורים, משפחה, שירה, סיפרותי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הוא הוציא אותי מהבוץ

שהייתי שרוייה בו

נתן לי יד ומשה אותי

כמו שמשו את משה בתיבה

וכשאני מחליקה חזרה 

הוא שוב קם ועוזר,

לפעמים. 

 

אבל גם הוא תקוע בתוך בוץ

בוץ שפחות עמוק

ולכן זוכה לפחות חשיבות

אבל כעת אני מבינה

שגם אותו יש למשות

ואני מנסה לעזור לו

להוציאו מהבוץ

אך איך אוכל למשותו

בעודי מתדרדרת חזרה

לשלולית שלי?

נכתב על ידי .שושה. , 24/5/2015 23:15   בקטגוריות שירה, אהבה ויחסים, סיפרותי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בעת צרה עם חבריי

אפנה אל אהובי

ובעת צרה עם אהובי

אפנה אל חבריי

 

בעת צעקותיה של אמי

אפנה אל אבי

ואם קשה לי עם אבי

אפנה אל אמי

 

ואם אריב עם זוג הוריי

אתנחם אצל חבריי

ואם גם הם לא יעזרו

אבכה לי עד בלי די

 

ואם אתקשה בלימודי

ואין לי כבר מפלט

ואתקוטט אף עם עצמי-

 

אייכה, אייכה,

אייכה-

אהובי?

 

אזי אפרוק את כאבי

אל תוך צופן שירי

נכתב על ידי .שושה. , 10/3/2015 22:21   בקטגוריות אנשים, הורים, חברות, חברים, משפחה, אהבה ויחסים, בית ספר, סיפרותי, שחרור קיטור, שירה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי:  .שושה.

בת: 27

Google: 

תמונה




2,766
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , משוגעים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.שושה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .שושה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)