לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?welcome


ZERO


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012


החיים ממש לא שווים את כל זה.

ההשפלות שאני חוטפת כל יום לא ישתפרו, ואין מה לעשות נגד רובן, ומה שכבר יש כמעט ולא עוזר.

למה אנחנו צריכים לחיות בלחץ הזה? מבחניםמבחניםמבחנים.

והטענה והחיים ישתפרו? הלחץ יפחת? כן בטח.

עוד מעט יתחילו בגרויות, ובעוד כמה שנים אסיים את בית הספר ואצטרך לפרנס את עצמי ואת המשפחה שלי (במידה ותהיה לי אחת כזאת) ואין שום דבר מלחיץ מזה.

וגם נגיד והחיים שלי ישתפרו קצת, זה לא רלוונטי לי לכרגע.

כרגע לא טוב לי. כרגע אני מסתכלת על החלון ושואלת את עצמי אם אמות מקפיצה או סתם אסבול כאבי מוות שרק יגרמו לי להרגיש יותר גרוע?

אני אל יכולה עם האנשים סביבי, המגמה שלא תומכת ורק מתעלמת, החברים שלא אכפת להם בכלל, והבית ספר הפלצני הזה בכללי, שאף אחד לא מוכן להסתכל סנטימטר אחד מהבועה המפגרת שלו.

 

מה שאני מנסה להגיד הוא, שזה לא שווה לחכות, העובדה שאני ארגיש גרוע עם עצמי ועם הסביבה רק תחמיר.

 

אולי בגלל זה אני לא מתרגשת לקראת השנה הבאה, כבר נגמר לי למה לחכות.

 

נכתב על ידי .שושה. , 31/12/2012 20:33  
הקטע משוייך לנושא החם: שנה אזרחית טובה ישראבלוג
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מכתב לבלונדה


לבלונדה

מצד אחד את אחת מהחברות הכי שלי, וגם אני אחת מהחברות הכי טובות שלך, אבל לך יש עוד הרבה חברים טובים בבית הספר, ולי אין. יש לי כמה חברים אבל רובם לא מבינים אותי. אני מרגישה כל הזמן שלפעמים, את קצת נוטשת אותי מאחור, אני נפגעת למרות שאני כן רואה שאכפת לך ואני חשובה לך. אולי אני יותר תוכנית ב׳ בשבילך. אני לא יודעת מה לעשות ואני לא רוצה לאבד אותך בתור חברה אבל גם לא להרגיש כל הזמן כמו תוכנית ב׳. אם אני אדבר איתך זה לא יעזור כי לא באמת תביני. 

 

אולי יום יבוא ואני אראה לך את המכתב הזה, 

שלך,

שושקס

נכתב על ידי .שושה. , 30/12/2012 17:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ילדה שונה /תיאור דמות


כולם ידעו שרוז היא ילדה שונה.



די בשם המוזר, החריג, הכל כך לא ישראלי שלה כדי להבין את זה מהרגע הראשון.


אבל השם שלה זה לא הדבר היחיד ששונה בה.



שתי החברות היחידות שלה עד כיתה ז', שני ואמילי, הבינו עד כמה היא... שונה. היא לא תמיד ממש שמה על מה שאחרים חושבים או אומרים, למרות שהיא כן הייתה מנסה תמיד לראות מה באופנה, איזו מוזיקה תמיד כולם שומעים ומה כולם לובשים, כי מצד אחד היא הרגישה שלמה עם מה שהייתה, אך גם מאוד בודדה. אז זה תמיד היה קצת מוזר לראות אותה, מישהי שונה ולא מתביישת להודות בזה, אך מצד שני יש בה משהו שכל כך מנסה להיות רגיל... ואף אחד לא ממש הבין אותה.



נתחיל במוזיקה, שאהבה מגיל 0, כל מיני אנשים ולהקו עם שמות מוזרים וסגנון קצת מיושן, שאף אחד בבית הספר שלה לא ממש הכיר ומי שכבר קצת יותר הבין, היה אומר "אה, היא אוהבת את הביטלס" והיא הייתה מתעצבנת ואומרת שאלה לא הביטלס.



נמשיך בזה שהיא הייתה חכמה, מאוד חכמה, עד כיתה ז' היא לא למדה למבחן אפילו פעם אחת ובכל זאת הייתה תמיד מקבלת 100, לקנאתם של שאר הילדים.

"חרשנית!" "חנונית!" הם היו קוראים לה, והיא לא הבינה למה הם קוראים לה ככה, רק בגלל ציוניה?



היא גם אהבה ספרים, הרבה מאוד ספרים, היו לה שני מנויים לסיפרייה העירונית  וכל כמה ימים הייתה באה עם שמונת הספרים שאת מחציתם סיימה לקרוא רק בדרך לביתה והייתה מחליפה אותם. בהתחלה אלה היו ספרים של קופיקו, שהוחלפו למנהרת הזמן, ג'ינג'י, דנידין, ואחר כך גם ספרים עבים יותר כמו הארי פוטר, נרניה, וכו'... בכיתה ו' היא כבר ממש התחילה לקרוא ספרים של מבוגרים, ואפילו לקחה את יומנה של אנה פרנק, למרות שהספרנית אמרה לה שהספר לא לגילה. היא העריצה מאוד את אנה פרנק ואת הגבורה שלה.



עד עכשיו היא אולי נשמעת קצת ביישנית ושקטה, אבל אל תטעו. היא מאוד כריזמטית וסוחפת ופעם היו לה הרבה מאוד חברים אבל איכשהו זה הגיע למצב שבכיתה ז' נשארו לה רק שתי חברות טובות באמת.

בכיתה ז', היא התחילה ללכת לסנטר והכירה עוד אנשים ועד חברים והתחילה להרגיש יותר נאהבת.



בבית הספר החדש שלה קשה לה. היא לא מתביישת להודות, פשוט לא הרבה שואלים. בבית הספר הקודם, היא הייתה רגילה שכולם מכירים אותה לפחות חלקית ומתייחסים אליה (אחרי שלמדה עם אותם אנשים עד כיתה ח'), שבנים מדברים איתה... אבל בבית הספר החדש היא לא היחידה. יש כאן עוד הרבה חכמים, מצחיקים, כריזמטיים, יצירתיים, מוזרים ושונים... אולי היא אמורה להרגיש טוב, להיות רגילה בעולם של שונים כמוה, אבל היא יודעת שגם מהם היא שונה, והיא לא התביישה בכך. בבית הספר הקודם כולם היו מודעים לכך שהיא שונה, בבית הספר החדש רב האנשים לא מודעים לקיומה. והיא מסתגרת, והופכת להיות מה שתמיד היה זר לה ולא מוכר.


 


 


את הסיפור הזה כתבתי אחרי שדיברתי עם חברה שלי, שכותבת הרבה (ומדהים) והיא יודעת שגם אני כותבת, אבל קצת פחות וקצת פחות מדהים. היא המליצה לי לכתוב על מישהו שמעניין אותי. אחרי שדיברתי עם מישהי מסוימת (שאת השם שלה, ופרטים קטנים נוספים שיניתי) גיליתי עולם שלם שאף אחד אף פעם לא ראה ולא יוכל לראות בשלמותו, אפילו לא היא. אז כתבתי את התמצית של התמצית ממה שהבנתי עם השיחה איתה, ואני מקווה שייצגתי אותה לא רע.


 

נכתב על ידי .שושה. , 29/12/2012 14:10   בקטגוריות סיפרותי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני כל כך שונאת את עצמי. אני פשוט בן אדם נורא. מכל הבחינות
נכתב על ידי .שושה. , 29/12/2012 10:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה


אוף למה בכלל פתחתי בלוג אם אני עדיין לא אומרת מה שאני באמת חושבת?
נכתב על ידי .שושה. , 13/12/2012 21:46  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  .שושה.

בת: 27

Google: 

תמונה




2,766
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , משוגעים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.שושה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .שושה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)