לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?welcome


ZERO


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2013

אני פסיכופתית


אני כל כך שונאת אותכם, הייתי מוכנה להרוג אך עכשיו את כוחכם ורק שתעלמו לי מהחיים, חברות ילדים מטומטמים. 

 

שנה הבאה, אני אתרחק מכם, לא אדבר איתכם ולא אסתכל עליכם ולא אראה אותכם. 

 

אתם הורסים לי את הרצון לחיות כל פעם מחדש. 

נכתב על ידי .שושה. , 27/4/2013 13:32   בקטגוריות שחרור קיטור, פסימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




זה כואב כשאבא אומר לי שאני שמנה.

 

ואם הוא עוד היה אומר שאני השמנתי קצת, מילא...

 

אבל כשרציתי להכין פסטה הוא אמר: 

 

"אולי לא כדאי, את לא שמה לב שבזמן האחרון את... גדלה? מתנפחת..? משמינה?"

 

 

 

 

אז לא הכנתי פסטה, וגם לא אכלתי את הסלט.

נכתב על ידי .שושה. , 24/4/2013 20:09  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היא לא אומרת כלום


 


 







 


 


 


השיר הזה ממש גורן לי לבכות, הוא גורם לי לחשוב על כל הדברים שאני לא מוכנה להודות בהם, אפילו לא בפני עצמי.


 


 


 


 


 


שזו בעצם אולי הסיבה שפתחתי את הבלוג, להתחיל להודות בדברים בפני עצמי.

נכתב על ידי .שושה. , 23/4/2013 20:32   בקטגוריות מוזיקה, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זכרונות..?


אני מסתכלת בתמונות ישנות שלנו, וכואב לי כואב לי כואב לי.


 


אפילו לא יודעת למה.


 


אני לא יכולה להסתכל עליהן פשוט- אני מסיטה את המבט אוטומטית.

אם אני מכריחה את עצמי להסתכל זה גורם לי לכל כך הרבה סבל.


 


אני הולכת לכפתור בצד, כדי להסתיר את התמונה הזאת מהפרופיל שלי בפייסבוק, ואני רואה שכבר עשיתי את זה, אבל התמונות לא שלי אז הן עדין קיימות.


 


 


 


 


 


אוף.


 


 


גם ביאסתי היום את חברה שלי, ממש... ואני מצטערת על זה

נכתב על ידי .שושה. , 21/4/2013 21:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא שפויה


האם תברח

הרחק מנפשי

אם אספר לך

על המחשבות שעוברות

לפעמים בראשי?



והאם תחשוב

שאני משוגעת

אם תדע מה היו

מעשיי שנעשו

בדעת?



ותגיד שאינני שפויה

ותשאיר אותי לבד,

בדממה. 


נכתב על ידי .שושה. , 16/4/2013 22:02   בקטגוריות סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור, אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  .שושה.

בת: 27

Google: 

תמונה




2,766
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , משוגעים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.שושה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .שושה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)