לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יוסי חייט, אוטיסט בעל תסמונת אספרגר, מספר על חייו. המשפט בכותרת אומר שהמילה CRY בקאפס לוק יוצרת במקלדת את המילה "ברט", כמו ברט הארט, המתאבק שאני שונא במיוחד.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2021

סיכום גרוויטי פולס- עונה 2


כמו שהבטחתי- סיכום עונה 2 (המהממת) של גרוויטי פולס!

פרק 1- קריוקי מפחיד: פרק טוב לחזרה. אין בו יותר מדי התקדמויות, פרט לזה שמגלים איך לפענח את סוד היומנים ושסטן תמיד ידע שקורים שם דברים מוזרים. אבל הוא טוב. בנוסף מגיעים סוכני ה-FBI.

פרק 2- אל הבונקר: פרק מצוין, שבו משיגים את המחשב שיפצח את תעלומת היומנים. בנוסף, העלילה של וונדי ודיפר מגיעה לשיא ואני אפילו קצת התרגשתי.

פרק 3- מלחמת הגולף: עוד פרק די טוב למרות שהוא פילר. פסיפיקה ומייבל מתחילות טורניר גולף כדי לפתור את היריבות שלהן, ואנחנו מגלים יצורים מוזרים בתחנות הגולף, מה שאפילו מלמד אותנו מוסר השכל קטן בנוגע ליחסים בינלאומיים.

פרק 4- אופרת גרביים: עוד פרק טוב. ביל צופן חוזר ומבטיח לעזור לדיפר לפצח את הסוד של המחשב, אבל כמובן שעם ביל שום דבר לא בטוח... פרק מצחיק וטוב.

פרק 5- סוס והבחורה האמיתית: פרק שאני לא יודע מה אני חושב עליו. הוא פילר מובהק, העלילה שלו מאוד מופרכת בעיניי, לא אהבתי את האנימציה של החברה של סוס... לא התחברתי.

פרק 6- חנות מתנות קטנה ומטריפה: הפרק הכי איום ונורא שראיתי מימיי. זה פרק כל כך נורא עד שמודים מההתחלה שהוא לא קאנוני. ספיישל ליל כל הקדושים שסטן מספר שלושה סיפורי אימה. למרות שהסיפור על רטט, כך נטען, מכיל רמזים לאחיו...

פרק 7- אגודת העין העיוורת: פרק מצוין! ואפילו מרגש. מקגאקט מצטרף לחבורה ואנחנו מגלים עוד פרטים על היומנים ועל המסתורין בגרוויטי פולס. מקגאקט מרגש פעמיים- גם כשהוא חוטף קרני מחיקת זיכרון ולא מושפע מהן כי המוח שלו כבר שבור, וגם כשרואים בסוף את הזיכרונות שלו, כשהוא משתגע לאט לאט... פרק מעולה.

פרק 8- המשחק של בלנדין: פרק טוב ומרגש גם כן. בלנדין בלנדין חוזר ונלחם מול התאומים במשחק. אבל מה שמרגש זה הסיפור של סוס, שנותן לנו רגע נפלא של פיתוח הדמות שלו.

פרק 9- אל האהבה: פרק נחמד. רק נחמד כי הוא פילר במהותו, אבל לפחות הוא מסיים את הסאגה עם רובי ואפילו מביא לו חברה חדשה. קצת אוויר.

פרק 10- מסתורין באחוזת צפון מערב: פרק שאני ממש אוהב. מכיל בתוכו פיתוח דמות מעולה לפסיפיקה והוא מרגש מאוד בעיניי עם כל הקטעים שלה. אה, והסוף פשוט ענק.

פרק 11- לא מה שהוא נראה: מהפרקים הכי טובים בתולדות גרוויטי פולס. סוכני ה-FBI עוצרים את סטן והתאומים וסוס מגלים שהוא מסתיר המון סודות. במקביל הפורטל שסטן עובד עליו תכף גומר לעבוד וכל הפרק הוא מרדף נגד השעון כדי להבין מה עומד לקרות. והסוף? 31 פרקים הובילו לזה...

פרק 12- סיפורם של שני סטנים: הפרק הכי אהוב עליי בעולם. סטנפורד פיינס חוזר ואנחנו מגלים על הסיבות שהובילו לקרע שלו מסטן, למרות שנשארות אצלנו עוד שאלות בנוגע לקשר שלו עם ביל. גם הספקות שמתעוררות אצל מייבל בנוגע לקשר שלה ושל דיפר הופכים את הפרק הזה לחשוב.

פרק 13- מבוכים, מבוכים ועוד מבוכים: זה לא בדיוק פילר, דווקא די טוב. סטנפורד ודיפר מתחברים, מייבל וסטן רבים איתם, אבל בסוף יש כאן קצת השלמה אצל שני זוגות התאומים. פרק נחמד מאוד.

פרק 14- המועמד הסטנצ'וארי: עוד פרק די טוב. סטן רץ לראשות העיר מול באד גליפול, אבא של גדעון. גדעון מתערב בעניין מהכלא ויש המון סאטירה פה. הסוף גם ממש מדהים בעיניי.

פרק 15- המייבלקרנית האחרונה: פורד ודיפר שולחים את מייבל להשיג שיער של חד קרן כדי לבצע כישוף הגנה על הבקתה. בין הקטעים הסוריאליסטיים, אנחנו מגלים על הקשר בין פורד לביל ומבינים שהסוף ממש מתקרב.

פרק 16- אטרקציות ליד הדרך: פרק פילר, שמשום מה המון שונאים למרות שהוא היה די מצחיק. אולי שונאים אותו בגלל שהוא תקוע באמצע של פרקים שהייתה בהם התקדמות. אבל הוא די נחמד בעיניי. למרות זאת היה אפשר לשדר אותו קודם.

פרק 17- דיפר ומייבל נגד העתיד: עוד פרק טוב, דיפר ופורד יוצאים להרפתקה תת קרקעית ודיפר מתפתח מאוד. מייבל חווה תשעת מדורי גיהינום בפרק הזה והכול מגיע עד לשיא של פרקי סוף העונה!

פרק 18- מוזרמגדון חלק א': ביל משתלט על העולם! מייבל כלואה ודיפר צריך להתמודד עם הסביבה העוינת כדי לצאת לחלץ אותה. פרק ממש טוב עם מלא הומור בילי. ואפילו גדעון מצליח לעבור שינוי!

פרק 19- מוזרמגדון חלק ב'- הבריחה מהמציאות: דיפר, וונדי וסוס מגיעים לבועה של מייבל, בזמן שביל מגלה שיש בעיה עם התכניות שלו. דיפר מצליח לשכנע את מייבל לעזור לו ולהסכים להתבגר סופסוף. פרק מרגש במיוחד.

פרקים 20-21- מוזרמגדון חלק ג'- כובשים את הפולס: המאבק האחרון עם ביל. האם החבורה תצליח לפענח את סוד גלגל הגורלות של ביל? האם הדודים פורד וסטן יצליחו להתעלות על המשקעים ביניהם? האם סוס יגשים את חלומו? והאם מייבל ודיפר מוכנים לפרידה? פרק עצום ומרגש במיוחד, בעיקר הנאום בסוף.

דירוג פרקים:

1) פרק 12- סיפורם של שני סטנים (מרגש מאוד)

2) פרק 11- לא מה שהוא נראה (מלא באקשן עד הסוף)

3) פרקים 18-21- מוזרמגדון (זה הסוף)

4) פרק 7- אגודת העין העיוורת (מקגאקט מרים את הכול)

5) פרק 10- מסתורין באחוזת צפון מערב (פסיפיקה נהדרת פה)

6) פרק 2- אל הבונקר (וונדי ודיפר)

7) פרק 8- המשחק של בלנדין (סוס מהמם)

8) פרק 4- אופרת גרביים (ביל חוזר)

9) פרק 17- דיפר ומייבל נגד העתיד (חשוב לקראת הסוף)

10) פרק 15- המייבלקרנית האחרונה (מגלים על פורד)

11) פרק 14- המועמד הסטנצ'וארי (נהניתי מסטן רץ לראשות העיר)

12) פרק 13- מבוכים, מבוכים ועוד מבוכים (כמה דברים חשובים לאחר שפורד בא)

13) פרק 3- מלחמת הגולף (הוא היה מצחיק)

14) פרק 9- אל האהבה (לפחות רובי זכה לסיום טוב)

15) פרק 1- קריוקי מפחיד (אחלה חזרה אבל היו יותר טובים)

16) פרק 16- אטרקציות ליד הדרך (פילר לא במקום טוב)

17) פרק 5- סוס והבחורה האמיתית (לא התחברתי)

18) פרק 6- חנות מתנות קטנה ומטריפה (למה זה היה טוב?!)


אם תגיעו לאזור גרוויטי פולס... תבקרו. אה, ולא לתת יד לביל!

Bill Cipher statue gravity falls | Gravity falls, Fight falls, Fallen fanart
נכתב על ידי , 15/7/2021 17:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

גיל: 30





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוסף "יוסי" חייט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוסף "יוסי" חייט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)