לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יוסי חייט, אוטיסט בעל תסמונת אספרגר, מספר על חייו. המשפט בכותרת אומר שהמילה CRY בקאפס לוק יוצרת במקלדת את המילה "ברט", כמו ברט הארט, המתאבק שאני שונא במיוחד.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2021

סיכום חסימות


אוקיי, בואו נסביר משהו על הרשומה הזאת.


במהלך כל החיים שלי. מ… 2005 בערך… אני נחסם מפורומים, קבוצות פייסבוק, קבוצות דיון וכו' וכו' וכו'.


אחרי שאתמול נחסמתי, רציתי להעלות רשומה ולבחון את כל החסימות שאני זוכר שקרו לי. האם הן היו מוצדקות (בוודאי שלא), האם אנשים טעו (בוודאי שכן), ומה אני למדתי מזה (שאנשים מניאקים יש בכל מקום).


היי, בואו נתחיל!


ב-2005- פורום שאני אפילו לא זוכר את שמו. לא זוכר על מה נחסמתי. לא זוכר במה הפורום עסק.


ב-2006- פורום אנימה IL. הסיבה: כביכול הצפה בפורום סיפורים. למה? כי כביכול העתקתי דמות מסיפור בתמימות, ואז כתבתי סיפור ולא הגבתי טוב לביקורת, וביקרתי את המנהלים. מה שלמדתי מזה היה… שאסור לתת לאידיוטים נערים כוחות, בואו, החדווה שהם קפצו על החסימה במקום להסביר לי בצורה נורמלית מה הבעיה- טמטום. אגב, חזרתי לשם אחרי כמה חודשים בניק אחר. היום הפורום מת.


ב-2012- פורום היאבקות תפוז. דיברתי על זה. גם ב-2013. הסיבה: אנשים אידיוטים שלא יודעים כלום על היאבקות החליטו לפתוח נגדי במלחמה על דעותיי הצודקות. מה שלמדתי מזה… שדעותיי צודקות ויש שם אנשים מפגרים חסרי כל הבנה בסיסית בהיאבקות. היום הפורום חי רק בשם, אין שם אף אחד ואני שוב מפרסם שם.


גם ב-2012- מפורום היאבקות אמריקני. הסיבה: צביעות מוחלטת. פתחו עליי שרשור נאצה, יצאתי נגדם, אמרו לי שבפורום הספציפי הזה זה מותר, ירדתי על משתמש, וחסמו אותי. מה שלמדתי מזה- גם בארה"ב יש המון בורים, אידיוטים. לא פלא שהמדינה שלהם שוקעת.


קבוצות פייסבוק- בואו נעבור על כל קבוצות הפייסבוק שחסמו אותי.


הארי פוטר לבוגרים- כי מסתבר שלצאת שם נגד אוהבי בריונים, שאמרו שלתקוף את דאדלי זה לא בסדר כי למרות שהוא בריון "הם לא ידעו במאה אחוז שהוא בריון", זה לא חוקי. בטח לא היו רוצים להפיל את היטלר לפני 1939 כי אז לא ידעו במאה אחוז שהוא נאצי. אפסים.


זה כמו בפרק הזה בפיג'מות- כי מסתבר שלדון ממש על הפרקים, ועל כל מיני דברים חוץ מצחוקים, זה סאחי בעיני מסוממים שנכנסו לטריפ רע ומתנהגים בבריונות, ומספיק כדי שהאידיוט המנהל יחסום אותי ויגיד שלא אשטוף איתם כלים יותר. היי, ברור. יום אחד אתם תבקשו לשטוף כלים אצלי ואני אגיד לכם ללכת לחפש. או אפילו אירה בכם.


מימז של הארי פוטר- כי מסתבר שמגנים שם על סנייפ ולא יפה להגיד שאדם נאצי הוא נאצי. עוד פעם- הפאנדום של הארי פוטר זה הפאנדום הכי רעיל בעולם. והם יוצאים על רולינג! תגידו, פעם ראיתם את הפוסטים שלכם? אוהבי בריונים.


זה כמו בפרק הזה בשמיניה- כי מסתבר שהמנהלת תומכת בילדות מפגרות שאוהבות את איה ולא סובלות שמישהו אומר את האמת עליהן. מפגרות.


זה כמו בפרק הזה בהאי- כי להגיד את האמת, שג'יני לא טיימרית… בואו, זה כואב בכוס של כמה אנשים. בנוסף לתת ביקורת על פאנפיק גרוע שהכותב שכתב בו דברים לאחר שהוא פרסם כבר את הסיפור בפוסט (!) בגלל שהסתבר שזה לא הגיוני, ולהסביר לו שהעלילה שלו לא הגיונית בעליל, זה כנראה לא חוקי. אתם תוכלו לקרוא את הפאנפיק המפגר שלו בו הוא מביא כוחות לאנשים שאין להם כוחות ואומר שככה הוא החליט. סימן לסופר גרוע.


ממים של שירים- כי אנשים חושבים שהם הסגנים של אלוהים (לא, באמת). פרסמתי מימ וכל חטאי היה… שהטקסט היה בתגובה ולא במימ. הסגן של המנהל איים עליי, נעל לי את הפוסט, ואמר לי שזה לא בחוקי הקבוצה. פרסמתי מלא מימז בסגנון הזה, לא היה שום חוק בקבוצה שדרש את זה (היה חוק מאוד מעורפל שכביכול דרש את זה, אבל זה ממש לא נכון, החוק דרש 'מימ תקין' במובן שיהיה מימ, ולא דיבר בשיט על טקסטים) וחסם אותי כי כנראה זה כאב לו בזין שהוא לא כלום מחוץ לאינטרנט.


הפשוטעות- נחסמתי אתמול אחרי מלא מימז מרהיבים ומוצלחים. למה? השגה שלי על מימז של שתי מפגרות זכתה לגערה מהמנעלת שעלה לה הג'ין, טוניק ומועבט לראש, והחליטה להפיץ את בורותה ברבים. עדי, חוק גודווין הוא ממש לא מה שלמדת בטיקטוק, המימז שלי נהדרים ואת הפצת בורות וכנראה תובילי לנאציזם בארצנו, כי את מפגרת.


בימים כאלה אני מוצא נחמה בישעיהו ליבוביץ' הגדול, שאמר את האמיתות הנוקבות ביותר, ואנשים לעגו לו ועד היום רואים שהוא צדק. בני אדם הם אנשים טיפשים ומפגרים. ויום יבוא ונגשים את מה שאמר ז'בוטינסקי- שהניצחון הגדול ביותר הוא שכולם יסכימו איתי בסוף. זה קרה בפורומים שונים וזה יקרה גם פה, אל תדאגו.


אז לכל מי שחסם אותי וקורא את זה, אני מצטער. מצטער שלא הייתי יותר נחרץ בדעותיי, שלא ביטלתי יותר את הדעות השקריות שלכם ולא חשפתי יותר את טיפשותכם. אתם אנשים טיפשים, אבל לצערי זה מה שקורה בעולם.
נכתב על ידי , 27/9/2021 19:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

גיל: 30





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוסף "יוסי" חייט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוסף "יוסי" חייט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)