לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"אני לא חושבת על הסבל, אלא על היופי שעוד קיים" - אנה פרנק



Avatarכינוי:  בת-לילית

גיל: 28

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

יום רביעי , 14 בנובמבר בשעה 10:50


אחרי עיצוב של חפיפניקית אמיתית, רקע ניטרלי ותמונה מהמחשב של אבא. 


הבלוג הזה נפתח בשביל מטרה אחת בלבד , בשביל עצמי . באותה מידה יכולתי גם לכתוב יומן אבל ההרגשה קצת מגניבה יותר שכותבים בבלוג . 


 היו לי כמה בלוגים פה בישרא אבל תמיד התחושה הייתה שלא כתבתי באמת מה שחשבתי , או שלא הייתי אמיתית עם עצמי . 


 כתבתי בלוג של ילדה שהייתי רוצה ליהיות, וגם נכנסתי לכל הקטע של הבלוג רק בגלל שתי חברות שלי שהיו בישרא בתקופה ובוא נגיד שכמו כל ילדה קטנה וממוצעת דיי חיקיתי אותם ואת הסגנון שלהם . דיי מתביישת בעובדה הזאת ..


אני לא בונה על קוראים הפעם . אפילו שוקלת להפוך את זה לפרטי , אני מודה שאני אסתכל מידי פעם בתגובות לראות עם מישהו קרא קצת מהחרטה שלי כי זאת בכל זאת אני ואני אוהבת קצת צומי מפעם לפעם , אבל לא יותר מזה . אני ממש אנסה לכתוב פה כמו שאני כותבת במחברת רנדומלית ביית בכל פעם שיש לי יותר מידי על הראש . בשביל זה אני גם לא מתכוונת לכתוב פה בפוסט הראשון הכל עליי ועל מה שאני עושה בגלל שהיי , אני מכירה את עצמי , אני לא צריכה להזכיר לעצמי איפה אני גרה כמה חברות יש לי ומה אני עושה בחיים . נכון ?  


. חשבתי שאני אפתח את הבלוג מתי שאני אחזור הביתה בחרא מצב רוח ולא יהיה לי עם מי לדבר אז אני אפתח אותו בסערת רגשות דרמטית ואתחיל לכתוב אבל כמו שאני מכירה את אישיותי העצלנית ברגע שאני יכנס לדף פתיחה של "בלוג חדש" ויבקשו ממני עכשיו לחשוב על איזה כינוי אני אסגור את זה , אגיד - fUCK THIS SHIT  אוותר על זה ואלך להתקלח או לישון או לאכול או משהו כזה . 


אז חשבתי שאני פשוט אפתח אותו כדי שמתי שאני אצטרך אותו , הוא יהיה שם מחכה לסבול את ההתבכינות שלי על כמה שהחיים שלי משעממים ועצובים ובודדים וכל השטיות האלה שלפעמים באות לי לראש . 


זה , וגם שפשוט עכשיו אני בבית .. " לומדת למבחן במתמטיקה " אחרי ניסיון שיכנוע די  משובח <חייבת לציין> של טיין-אג'רית מיומנת , הצלחתי לשכנע את אמא לתת לי להישאר בבית במקום ללכת לבצפר - מה שלא יהיה מאוד יעיל כי אני לא  בדיוק מהמקשיבים .


 


 


 כותרת לא יצירתית במיוחד לקטע הזה , אולי כישורי הכתיבה שלי ישתפרו קצת אחרי תקופה .. אין לדעת .


 


 אז.... אני כותבת מהעריכה . השעה עכשיו 21:24 בערב. לא ממש למדתי למבחן במתמטיקה אבל אני בשלבי שיכנוע עצמי שאני חכמה מספיק להבין את השאלות גם ככה . 

בכל זאת 3 יחידות , לא צריך ליהיות  גאון הדור כדי להצליח  .


ראיתי עם אבא סרט עם שחקן חתיך , שתיתי שוקו , ובערך כל דבר אחר חוץ מללמוד היום . 

אבל זה היה שווה את זה . .

 



השחקן חתיך ;) . 


ומי ייתן שהמורה למתמטיקה יחלה במחלה קשה מחר בצורה טרגית ופתאומית ולא תיהיה ברירה אלא לדחות את המבחן במתמטיקה ביומיים , שבוע, שנה , בלי לחץ .. אני אפילו אסכים לא לעשות אותו בכלל ...




נכתב על ידי בת-לילית , 14/11/2012 10:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,140
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , החנונים , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבת-לילית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בת-לילית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)