לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"אני לא חושבת על הסבל, אלא על היופי שעוד קיים" - אנה פרנק



Avatarכינוי:  בת-לילית

גיל: 28

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

" לא נורא חבר, ישנן צרות גדולות יותר" - לא היום .


ככה אז מאז שחשבתי לפתוח בלוג , הראש שלי התחיל לסכם לכל יום שאני עוברת כותרות ,


דיי קיטשי אני יודעת אבל מסתבר שאין לי שליטה על זה , 


כל היום , התלהבתי! כי כמו בפרק של פרינדס , יש נושא וכל אחת מהדמויות מתקשרת אליו בצורה שונה , אז אפשר לומר שבעצם קבעתי שם לפרק של יום חמישי .




 


היום היה המבחן במתמטיקה  - יום אבל שכבתי . 


לי הלך בסדר למרות שלא למדתי .. אני ב3 יחידות , והשאלות היו קלות ולא דורשות יותר מידי ידע - רק קצת היגיון . 


מסתבר שלא כך היה לתלמידי 5 ו4 יחידות .


אבל לזכות שכבת י"א יאמר,כבר לא בשוק כמו שהייתה בשנה שעברה ואנשים כבר לא עושים עינין גדול מידי מנכשלים , ומהלימודים בכללי. 


אבל כמובן שהיו יוצאי דופן ולא היה מפתיע במיוחד לראות איזה ילדה בוכה ו50 בנות מאחוריה מנחמות אך ללא הצלחה מרובה  . 


כל תלמיד י"א ממוצע יודע שאי אפשר לשפר את המצב רוח של מישהו שנכשל במבחן . אחרי שהוא נכשל במבחן הקודם .. ובהיסטוריה בשבוע שעבר, 


לכן כולם ( או לפחות אני וידידתי הטובה - ב' חיבוק ) העדפנו להעמיד פנים שהמבחן לא קיים . 




כשהיא נכנסה לכיתה כבר ישבתי בכיסא שלי במקום שלנו בשולחן האחרון .. לא היינו צריכות מילים.


מה שמשעשע בידידתי ב' הוא שהפרצופים שלה מאוד מנוגדים למה שבדרך כלל היא מרגישה ,


לדוגמא , כשהיא ממש עצבנית מרוח לה חיוך מתוח על הפנים 


חיוך שאומר "  את\ה עולה לי על העצבים ,אני מייחלת לך למות ביסורים קשים בלב הגיהנום " 


אז כפי שציפיתי הפרצוף שלה לא העלה יותר מידי רגש , בארשת פנים שתיראה  לכל אדם הגון  משועשעת ,היא סימנה לי בידיים עיגול קטן שמשמעותו 0 למי שלא הבין את כוונתי .


ב' היא לא היחידה שהסכימה איתי היום להתעלם מקיומו של המבחן , 


ובסיבוב קטן במסדרונות מצאתי גם  את ידידתי ר' עם פרצוף קקה ועיניים דומעות , 


טוענת שהיא בכלל לא בוכה על המבחן ,היא בוכה על העקרון של להיכשל במשהו . 



והיא צודקת , זה מעייף . וזה מציק , וזה מוריד את המורל והביטחון העצמי .


ואין משהו יותר מעצבן מאנשים אופטימים שיבואו ויאמרו לך "לא נורא " יהיו עוד מבחנים" או "יש צרות גדולות יותר"


 למרות שהמשפט נכון להפליא , הוא מעצבן, כי בנוסף לכך שאתה מרגיש כמו חרא , ואתה בן 16 או 17 וומיילל כמו ילד בן 5 גם נותנים לך להרגיש טיפשי יותר שאתה בכלל עצוב  על מבחן במתמטיקה כשייש מלחמה בדרום , וילדים רעבים באפריקה .


 


אמרתי לה לחזור הביתה , לאכול גלידה , ולראות פרק של משחקי הכס . 


עד שתירדם .


 

נכתב על ידי בת-לילית , 15/11/2012 17:28  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,140
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , החנונים , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבת-לילית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בת-לילית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)