לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"אני לא חושבת על הסבל, אלא על היופי שעוד קיים" - אנה פרנק



Avatarכינוי:  בת-לילית

גיל: 28

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013

התחלה חדש , רגש חדש , הבנות חדשות .


אז הנה זה הגיע .. מה שחכיתי לו במודע או בלא מודע כבר זמן מה .


הרגע הזה שאני יושבת בחדר מסתכלת על הבגדים הספרים והליכלוך שמפוזר בכל פינה וקורה הדבר הנדיר הזה - שאני שמה לב שחוץ מהעובדה שאני בלגניסטית חסרת תקנה  -הבלגן הזה משקף בבהירות  את הבלגן שבראש שלי .


 


 


הרגע הזה שאני מגיעה למסקנה שאני פשוט לא מרוצה עם איך שאני מעבירה את ימיי הזמניים על כדור הארץ  , אולי הוא לא כזה נדיר  -


 הרי יש אנשים שיאמרו שהם כל חייהם יודעים שהם לא מרוצים - חלקם יאמרו שכל בן אדם שלא מרוצה - יודע  - אבל בין ההבנה - הידיעה ולבין המעשה - השינוי - קיים מרחק רב.


 


אני פשוט בוחנת את עצמי - מבפנים ולא אוהבת את מה שאני רואה .


אני רואה בחורה בת 16 וחצי צעירה וכבר עצבנית , מרירה , צינית .


אני שונאת את הבחורה הזאת . 


כי אני לא כזאת מבפנים אבל יודעת שאם אני אמשיך כך הילדה המרירה תגדל להיות אישה מרירה שאני כלכך לא רוצה ליהיות.


 


המעגל חברים שלי - מצטמצם ומצטמק  נשארתי עם מעגל החברים הקרוב והאוהב שלי -  אבל הוא לא מספיק .


אני לא יוצאת יותר כמעט בשישי - אם לומר את האמת אני כבר לא יוצאת עם חברים כמעט בכלל . 


 


כשאני מסתכלת על בן אדם ואומרת שהוא יפה - יפה באמת - 


הוא בדרך כלל אדם עם מוטיבציה וכנות יוצאת דופן . אופטימיות ולב טוב .


 


 


הייתי פעם כזאת .


ואני יודעת שיש בי את זה.


האש. 


 


 


אני מתכוונת להחזיר אותה.


אני לא אתן שגיל הנעורים שלי יזכר כאפור מריר וסרקסטי- 


אני מסוגלת ליותר מזה .


אני חזקה מזה.


 


אני מאמינה שכל בן אדם יכול לשנות בעצמו משהו .


כולם לומדים משהו מהחיים .


 


 אז אני אקום מחר בבוקר עם חיוך -ויאמר שלום לאנשים שלא אמרתי , אני אשאל אותם מה שלומם , אני לא אתעצבן ויבזבז רגעים על אנשים שלא שווים אותם ,


אני יעשה מה שאני אוהבת . 


אהיה אמיתית וגלויה . 


בטוחה בעצמי ובמה שאני מאמינה בו דוגלת בו ונהפכת לו .


 


אז אני מכריזה על יום זה - יום שבת - ה16 לפבואר כסוף של תקופה - תקופה מכוערת אבל תקופה שבה למדתי הרבה מאוד על אופטימיות - חיוכים ויופי אמיתי . 


  





Suddenly I see - This is what I wanna be


 







 


 


 

נכתב על ידי בת-לילית , 16/2/2013 18:26  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,140
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , החנונים , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבת-לילית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בת-לילית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)