לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"אני לא חושבת על הסבל, אלא על היופי שעוד קיים" - אנה פרנק



Avatarכינוי:  בת-לילית

גיל: 28

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2013

צריך להמשיך הלאה .


כן , אז אני מתביישת להודות שהשאפנות המוטרפת כמעט של הפוסט הקודם החזיקה בדיוק ליום שאחריו .


אולי שינוי לא אמור לקרות בן לילה, אולי אני צריכה להתחיל מקטן ( ?) .


מסתבר שגיל הנעורים קשה אבל לא בצורה שחשבתי שהוא יהיה.


זה לא כמו בסרטים האמריקאים שהבנות רבות עם ההורים , אף אחד לא מבין אותם , הם מאוהבות במישהו שיוצא עם איזה זנזונת הם שתו יותר מדי במסיבה ודפקו את הרכב  ...  החיים שלי קצת פחות מרגשים מזה - הראש לא נותן לי מנוחה -חושב כל הזמן על הכל חוץ מעל מה שאני אמורה לעשות עכשיו. מתכנן תיכנונים לאירועים שלא יקרו מבטיח הבטחות שלא ייתקימו .


 


אולי מקום אחר ינקה לי את הראש . 


אולי זה יעבור עם הזמן .


 


זה מבאס ליהיות תקוע במקום ..לרצות יותר מהכל לקום ולא להצליח.


אני מעדיפה לחרוש את החיים למבחנים ולהיכשל מאשר לדעת שהמבחנים היו מצליחים אם הייתי לומדת - אבל לקחת את עצמי ביידים ללמוד - זה כמעט בלתי אפשרי.


 


תמיד רציתי ליהיות מהאנשים שאם הם רוצים משהו הם ישיגו אותו . 


בנות שמחליטות שבחור מסויים יהיה חבר שלהם - וזה מה שהוא יהיה .


כל מה שהם צרכים לעשות זה להחליט.


 


אני באמת מאמינה הכל בא מבפנים . 


מה שאתה מרגיש בפנים משודר בגלי אנרגיה לאנשים ... והם קולטים אותם במודע או לא ומגיבים בהתאם.


זה נשמע קלישאה, אבל אני לא יכולה לצפות מאנשים לכבד ולאהוב אותי - שאני כועסת על עצמי ועדיין לא זכיתי בכבוד שלי בעצמי . 


 


 


עכשיו שאני קוראת את מה שכתבתי אני מבינה שזה נשמע כאילו כל היום אני יושבת בחדר בחושך ומרחמת על עצמי ..


לא . 


החיים שלי לא מסכנים - אני כן מסוגלת להנות מהדברים הקטנים . מוסיקה טובה , חיוכים בדיחות ונוף יפה . 


אבל אני רוצה יותר מזה . אני רוצה שהמטרות שלי יושגו כבר  . להפסיק להרגיש כזאת לוזרית חסרת כוח רצון .


ויותר מהכל  אני רוצה להפסיק כבר עם הדיכי הזה ..XD


 שונאת אנשים מדוכאים 


זה פשוט  זוועתי .




עד לפעם הבאה אני מאחלת לאנשי העולם שבוע בריא ,מספק ומתיש - 


נועה. 3>


 


**


כאילו נכתב לסיטואציה :







 


 


 

נכתב על ידי בת-לילית , 2/3/2013 22:04  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,140
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , החנונים , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבת-לילית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בת-לילית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)