לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"אני לא חושבת על הסבל, אלא על היופי שעוד קיים" - אנה פרנק



Avatarכינוי:  בת-לילית

גיל: 28

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2013

החיים כבית ספר.


כל דבר ביום הזה אפור מגעיל ומשתבש שזה כמעט מצחיק אותי . 

מחר מתכונת בערבית . אני לא קרובה לליהיות מוכנה לזה . אפילו לא קצת . זה כמו מתמטיקה כזה.. או לשון - למדת כל השנה והשקעת בשיעורי בית ?= הצלחה במבחן - מה שקצת משבש את האסטרטגיה הרגילה שלי - ללמוד יום לפני .

קמתי היום בבוקר הלכתי לבדיקות מעבדת שתן והייתי צריכה להשתין לתוך כוס וכמובן שבדרכי לעמדת המעבדה פגשתי את ידיד שלי עם כוס מתנדנדת של פיפי.

אחרי זה חשבתי שאולי יש צ'אנס ללמוד בספרייה העירונית- יש שם שקט, ספרים בכל נושא ואווירה לימודית. 

חשבתי לא נכון .

נסעתי עם האופניים קניתי בשבילם  בדרך  מנעול מסכן ב40 שקל  .

למדתי כמעט שעה והתברר שהטיול הקטן שלי לספרייה היה כמעט לגמרי חסר טעם - כל הספרים מעורפלים ומשנת 1954.

שיצאתי מהספרייה ראיתי שהאופניים שלי מפונצ'רות  -__- הלכתי ברגל לאיש שמכר לי את המנעול - והוא לקח עוד 25 שקל על החלפת החלק הפנימי של הגלגל המזורגג. 

אני חוזרת הבייתה עם 0 מוטביצייה להציל את המתכונת שלי מחר.

האמת ? שזה מגיע לי . 

אם הייתי לומדת לפני כל זה לא הייה קורה .

ואני מכריחה את עצמי להסתכל על הצד הטוב של העינין . השמש תזרח מחר. כל בגרות אפשר לעשות שוב.

ואולי אם אני אזכור איך הרגשתי היום אני אחשוב פעמיים אם בא לי לדחות את הלימודים שלי בפעם הבאה, כדי שאני לא אצטרך להרגיש ככה שוב . 

 

אז מי אמר שלא למדתי היום ?

נכתב על ידי בת-לילית , 17/4/2013 12:50  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,140
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , החנונים , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבת-לילית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בת-לילית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)