לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


סיפורה המפחיד של קלוד בת השש עשרה. סיפור שמתרחש לאורו של הירח המלא

Avatarכינוי:  לאור הירח - סיפור בהמשכים

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

פרק 2


היי בנות..הפרק השני של הסיפור הגיע. מאחר שבטח לא הבנתן כל כך את הפרק הראשון, אז החלטתי לכתוב היום את השני. פרקים יועלו כל יום בשבת. תהנו.

מהפרק הקודם-
"אז איך היה היום הראשון של אחותי הקטנה בלימודים?" שאל אוליבר בחיוך. "סבבה" אמרתי וזרקתי את התיק בחדר. "שיר עוד לא כאן" אמר אוליבר וקרץ לי, וכל שמחת החיים שלי התפרצה בבת-אחת. נכנסתי לחדר האמבטיה, מרקדת. הפעלתי את המים החמים ונכנסתי, שוקעת עד הצוואר בבועות וקצף של סבון מרגיע. יצאתי, מחייכת ורגועה. אך משהו הקפיץ אותי וגרם לליבי לדפוק מרוב פחד מתחת לחולצתי. הודעה אחת, פשוטה. "היה לך יום טוב יפה שלי? אימא" 

פרק 2:
שפשפתי את עני בכפות ידי. אני מדמיינת, זה לא הגיוני, אמרתי לעצמי. אך כשפקחתי אותן ההודעה נשארה, כתובה על המראה. אולי שיר מותחת אותי? לא, הייתי שומעת אותה נכנסת..עצמתי את עני שוב, אך ההודעה לא נעלמה. היא נותרה על המראה. לקחתי את המגבת ושפשפתי את המראה, שהייתה מכוסה כליל באדים. ההודעה נעלמה. זיעה קרה כיסתה את מצחי וצמרמורת עטפה את גופי. לא צמרמורת של קור, צמרמורת של פחד. יכול להיות שאולי..? הרגשתי מסוחררת. ניגבתי את גופי, לבשתי את בגדי הבית ויצאתי. "את נראת נסערת, קרה משהו?" שאל אוליבר. הנדתי בראשי "אני רק עייפה" שיקרתי והלכתי לחדר.
***
"קלוד! ארוחת ערב!" צעק אוליבר. "אני תכף באה" צעקתי כתגובה. "אל תהפכי לי לשיר" צעק אוליבר. פתחתי את הדלת ויצאתי. ריח של ספגטי ברוטב עגבניות חדר לאפי ופי נמלא רוק. בטני קרקרה בעוצמה. "את גוועת" אמר אוליבר והניח צלחת גדושה בספגטי ברוטב אדמדם מולי. לקחתי את המזלג וסילסלתי את הספגטי. "כמו איטלקייה" אמר אוליבר והתיישב לידי, על פניו מבט רציני מתמיד. "קלוד, רציתי לדבר איתך על מה שקרה בלילה" אמר. יופי, חשבתי ביאוש, עכשיו אני לא יכולה להתחמק. "את מתגעגעת לאימא?" הבטתי בו לרגע, ואז הרגשתי שאני מתפוצצת. "מה אתה חושב!? שקל לי?" צעקתי עליו ובלי שהתכוונתי, הדמעות פרצו מעני. רצתי לחדר. כבר לא הייתי רעבה. נעלתי את הדלת, נשכבתי על המיטה והתחלתי לבכות. אחרי חצי שעה נרגעתי מהסערה שתקפה אותי. מה עובר עלי? החלפתי את מצעי המיטה שלי, שהיו רטובים בדמעות וספוגים בנזלת. קול דפיקה על דלת חדרי הקפיץ אותי. "קלוד, אני יכול להיכנס?" זה היה אוליבר. פתחתי את המנעול. גם בלי להביט במראה יכולתי לדעת שפני אדומות, עני נפוחות ושערי פרוע. "מה?" שאלתי בקול מיואש.
"תראי, אני יודע שהייתי קצת חסר-טאקט..לא הייתי צריך לשאול אותך ישר" 
"קצת?" לא יכולתי להתאפק.
אוליבר הביט בי בעניו היפות והעצובות. "אני מצטער קלוד, לא רציתי שזה מה שיקרה. גם אני מתגעגע אליה"
"אני מצטערת שהתפרצתי אליך" אמרתי בקול חנוק. "את רוצה לסיים את הספגטי?" שאל בעדינות. הנהנתי והלכתי אחריו למטבח. אותו רגע נכנסה שיר לחדר, וכשראתה אותי, פרצה בצחוק. "ליצנית!" מילותיה דקרו אותי כמו סכינים ושוב חזרה הבחילה לגופי. בלי להבין מה אני עושה, קפצתי אליה והעפתי לה אגרופים ובעיטות "את מטומטמת! את סתומה ומפגרת!" צרחתי עליה וקיללתי. צלילות דעתי אבדה. אוליבר ניסה להפריד בנינו, אך אני לא הייתי מוכנה להרפות. רציתי להחזיר לה על כל מילה מרושעת שאי פעם העזה לצאת מפיה. "סתומה!" צרחה עלי שיר והעיפה לי בעיטה בבטן. העפתי לה אגרוף לאף. שובל דם פרץ מאפה. "תראי מה עשית לי!" צרחה ורצה לשרותים. אוליבר רץ אחריה. אני נשארתי בחדר המטבח, רק אז שבה אלי צלילותי. מה עוללתי? על ידי הימנית הייתה שריטה ארוכה שדיממה, בטני כאבה מעוצמת הבעיטה של שיר. שערי היה פרוע ותחושת מחנק בגרון שהייתה מוכרת לי מאוד שבה אלי.
"קלוד, שיר, לחדרים שלכן. קלוד, תאכלי שם" אמר אוליבר בטון תקיף שמעולם לא שמעתי אצלו. לקחתי את צלחתי הגדושה בספגטי בהפגנתיות, נכנסתי לחדר וטרקתי את הדלת בעוצמה. נשכבתי על המיטה ושוב התחלתי לבכות, מתפללת שיגמר כבר היום המעצבן הזה.
***
אחרי שעה התחלתי לחוש רגשות אשם על כך שפגעתי בשיר. דפקתי על דלת חדרה. "מי זה?" שאלה ושמעתי את צעדיה קרובים לדלת. שפתחה, היא עמדה לטרוק אותה אך עצרתי אותה "שיר! בבקשה תני לי להיכנס!" צעקתי אך שיר טרקה את הדלת בפרצופי ונעלה את הדלת. מיואשת חזרתי לחדרי. תחושת הבחילה חדרה לגופי ורצון עז לפרוץ בבכי בער בי. אך לפתע שמעתי קול בכי חנוק. התגנבתי בצעדים זהירים לחדרו של אוליבר. ראיתי אותו מתייפח, אוחז בידו תמונה ממוסגרת. גם בלי להביט בתמונה יכולתי לדעת שזאת תמונה של אימא שלנו, הלנה כהן-לוין ז"ל
 
נכתב על ידי לאור הירח - סיפור בהמשכים , 18/11/2012 14:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 1


היי לכולם! סיפור חדש בהמשכים נפתח! תהנו.

פרק 1:

המכונית הלבנה שחלפה על פנינו גרמה לליבי לנתר גבוה באוויר. "אוליבר! זו היא!" צרחתי "אמרתי לך!" שאגתי והתחלתי לרקוד מרוב שימחה. אוליבר רץ אלי, מתנשף ומתנשם. "את.." הוא גימגם. המכונית הלבנה החליקה וגלשה לחנייה. "אני לא מאמין! אני רץ לקרוא לשיר!" צרח אוליבר כמטורף ונעלם בבית. אני רצתי למכונית על פני נסוח חיוך מאושר. פתחתי את דלת המכונית, קורנת, אך התה היה ריק. לא הבנתי לאן היא נעלמה. "אימא?" צעקתי לתוך הרכב. צעקתי הדהדה כאילו הייתי בתוך יער או מקום אפל. הדמעות התחילו לגלוש במורד עני כשראיתי את כתם הדם השוטט על כיסא הרכב..אבל מה קרה לאימא?
פקחתי את עני בבהלה. עוד פעם אותו חלום מצמרר. הדלקתי את המנורה והתחלתי לבכות. קינחתי את האף. "קלוד?" שמעתי את קולו של אוליבר. "את צורחת כמו משוגעת, וזה הערב השלישי. את רוצה להסביר לי מה קרה?" "סתם סיוט" "אין דבר כזה 'סתם' כשמדברים על סיוט שאת צורחת מתוך שינה. אולי תגידי לי על מה הסיוט הזה?" הבטתי בו מהססת. אוליבר הביט בי וניכר עליו שהוא הבין. "זה על..על אימא?" שאל. הנהנתי ושוב התחלתי לבכות. אוליבר חיבק אותי חזק. "קלוד, אל תדאגי, יהיה בסדר" אמר אך כשהנחתי את ראשי על חזהו, שמעתי את דפיקות ליבו וראיתי את כתיפיו הרועדות. בטח גם הוא רצה לבכות, אבל לא רצה לצער אותי ולעשות את זה לידי. "מה קרה שקלוד צורחת שוב?" שאלה שיר ונכנסה לחדר. "את מפריעה לי לישון כלבה קטנה" אמרה "אז תסתמי את הפה שלך, רק ללילה אחד" היא תחבה צמר גפן לתוך האוזניים שלה וחזרה לחדרה. קול טריקת דלת לא אחר לבוא, כרגיל. "אני אדבר איתה, אל תתייחסי אליה קלוד" אמר אוליבר ולחץ את ידי לעידוד. "ברור" אמרתי בקול חנוק ושוב רציתי לבכות. שיר הייתה פעם החברה הכי טובה שלי, אחותי הגדולה והאוהבת, אבל אחרי שאימא מתה...פתאום היא לא סבלה אותי ואת אוליבר. והיא עוד האחות הבכורה. מאז יש לי רק את אוליבר, שדואג לי ומטפל בי כמו אימא מסורה. "אני בסדר" אמרתי אבל אוליבר לא נראה משוכנע. "אני רוצה לישון אוליבר, מחר היום הראשון שלי בתיכון בכיתה י'," הזכרתי לו. "נכון" התנער אוליבר. נשכבתי על המיטה. אוליבר התעקש לכסות אותי, כמו שאימא הייתה עושה, נשק למצחי, לחש לי לילה טוב באוזן ויצא מהחדר, משאיר אותי למחשבותיי. "סוף סוף קצת שקט.." שמעתי את מילמולה של שיר מהמסדרון ושוב תחושת החנק חזרה לגרוני. קמתי מהמיטה, מילאתי כוס מים ושתיתי, מנסה להרגיע את הרעד שהשתלט על גופי. חזרתי לחדר, נשכבתי על המיטה והצלחתי להרדם. הפעם, סוף סוף, שינה ערבה ומתוקה.
***
"קלוד, תתעוררי" העיר אותי אוליבר בעדינות וכיבה את השעון המעורר שהמשיך לצלצל. "מה, ישנתי כל כך עמוק?" שאלתי ופיהקתי. "כן" חייך אוליבר. "אני רוצה להתלבש" רמזתי לו לצאת. "תתלבשי" אמר אוליבר והניח את ידיו משולבות. פרצתי בצחוק. "עוף מפה!" גרשתי אותו בחיקויי עלוב של שיר. אוליבר צחק ויצא "עוד עשר דקות תבואי לאכול, הפנקייק נשרף, אז עשיתי טוסטים" "דפוק" מלמלתי וסגרתי את הדלת. לבשתי חולצה כחולה ומכנס קצר לבן וירדתי במדרגות. טעות. נתקלתי בשיר, וכל השוקו שלה נשפך על הבגדים שלה. "תראי מה עשית מטומטמת!" צרחה "הרסת לי את החולצה הורודה!" היא העיפה לי מכה על הכתף. החזרתי לה בעיטה בקרסול. "חצופה!" צרחה שיר. למזלי אוליבר הגיעה בזמן וחסם אותה. "שיר? מה את חושבת שאת עושה?" "מלמדת את הכלבה הקטנה לקח. תראה מה היא עשתה לי!" היא הצביעה על חולצתה המכותמת בשוקו ואחר כך על הבעיטה בקרסול שלה, שהשאירה לה סימן כחלחל. "שיר, לכי תחליפי בגדים, קלוד, השוקו והטוסט שלך מחכים לך" אמר אוליבר. "מה? אתה לא תעשה לה כלום?" שאלה שיר. "שיר, אני הבוגר ממיך בשנתיים, עכשיו יאללה, עופי לחדר" אמר וגרר אותה לחדרה. "אני לא סובלת אתכם! שתמות, אני ארקוד על הקבר שלך" צעקה מבחוץ אבל אוליבר כבר טרק את דלת חדרה. "את בסדר?" שאל בקול דואג. "אני בסדר אוליבר, היא גדולה מימני רק בשנה" גיחכתי. "טוב, אז יאללה תזדרזי, עוד עשרים דקות את צריכה לצאת" אמר "יש לך הסעה או שאקפיץ אותך?" גילגלתי את עני. "אני נוסעת עם חן, אתה כבר יודע" אמרתי ולגמתי מהשוקו הקר. "אני אסמס לה" אמרתי שסיימתי לאכול, לקחתי את הפלאפון מהשידה. "את באה לאסוף אותי?" קול צליל הקפיץ אותי "אני עייפה, בה לי לישון..;)" "תגררי את עצמך לפה יא עצלנית" כתבתי לה. "עוד עשר דקות אצלך, אני אוספת גם את שלי" כתבה. "בכיף, מחכה"
***
"מה עם אחיך ההורס?" שאלה שלי. דחפתי אותה קלות. "הוא לא מתעניין בך, יש לו כבר חברה" לחשתי לה. "ביי קלוד! תהני!" צעק לי. "וואלה? הלוואי עלי אח כזה" אמרה חן. "אחי רק יודע לומר 'שלום' ו'מה נשמע' וזהו. כל השאר הוא רק במחשב, מחפש תמונות של בחורות ערומות" אמרה חן ועיוותה את פרצופה. פרצנו שלושתינו בצחוק. "ומה אחותך עושה?" שאלתי את שלי והוספתי "שלי יודעת רק להיות דרקולה" שוב צחקנו. "שלי מחפשת כל היום תחתונים שחורות" "מה?" שאלתי ורק אז נפל לי האסימון. פרצנו בצחוק רועם עד שדמעות של גיל נשרו על לחיינו. "הגענו" אמרה חן והחנתה ליד בית-הספר. 'תיכון מרטיין' היה כתוב בגדול על שלט. נכנסנו פנימה, לתוך המבנה הענקי. "תקלטי את החתיכים.." לחשה לי שלי. הבטתי מסביב. היו המון בחורים נאים, בלי ספק, אבל שמתי לב שכולם מסתכלים לנו על..המחשוף? 'איזה סוטים' חשבתי לעצמי ולחשתי לשלי ולחן "אני מתערבת איתכן שהם ינסו לזיין כל מה שזז" ושוב התחלנו לצחוק כמו משוגעות. "אני מקווה שהשנה לא אקבל את הלוקר שליד מאיה" אמרתי ועיוותי את פרצופי. שנה שלמה ליד הלוקר של מאיה..אסון. שנה נוראית. אבל הפעם זה יהיה אחרת, אני מקווה.
***
"אז איך היה היום הראשון של אחותי הקטנה בלימודים?" שאל אוליבר בחיוך. "סבבה" אמרתי וזרקתי את התיק בחדר. "שיר עוד לא כאן" אמר אוליבר וקרץ לי, וכל שמחת החיים שלי התפרצה בבת-אחת. נכנסתי לחדר האמבטיה, מרקדת. הפעלתי את המים החמים ונכנסתי, שוקעת עד הצוואר בבועות וקצף של סבון מרגיע. יצאתי, מחייכת ורגועה. אך משהו הקפיץ אותי וגרם לליבי לדפוק מרוב פחד מתחת לחולצתי. הודעה אחת, פשוטה. "היה לך יום טוב יפה שלי? אימא" 

נכתב על ידי לאור הירח - סיפור בהמשכים , 17/11/2012 08:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





67
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , עד גיל 14 , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאור הירח - סיפור בהמשכים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאור הירח - סיפור בהמשכים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)