לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג למען תואר


הבלוג נפתח במסגרת לימודי תקשורת. זו,דרך אגב, התשובה לשאלה למה שבחורה מעל גיל 14 תחזיק בלוג.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

12/2012

שאלון


אני מרגישה כאילו קיבלתי בזכות ובצדק היתר לשאלון נוסף.

אז..קבלו אותו!


פרטים אישיים:

שם: עדיין חסוי
תאריך לידה: 26.8
ריח אהוב: שאלה דיי אווילית...ורד ,אני מניחה.
בנאדם של לילה או יום? לילה,לילה.

יש לך גשר? על השיניים? או מעל נהר? בכל מקרה לא. (כן אני יודעת ששיניים)
יש לך משקפיים/עדשות מגע? כן וכן.
יש חבר/חברה/קראש? לא,לא!,ולא...עניינכם.

 

דברים אהובים:

המקום האהוב לחופשה: אמסטדם,ניו יורק,ניו זינלנד,אירלד,סקוטלנד ו....כל העולם בעיקרון.

פרי אהוב: אמ..תות?
ממתק אהוב: דובשניות. (כן..יש לי איזו שריטה לדבר הזה)
חודש אהוב: בדרך כלל מאי...או אוקטובר. אבל השנה זה יהיה החודש בו מתחיל החופש שלי.
חיה אהובה: כלב. כלבה ליתר דיוק.
ארץ:  ישראל! סתם. לא. ראה שאלה ראשונה במקבץ.
רעש: "טוב,וזהו להיום" לא משנה איזה מרצה אומר את זה.
טעם: חמאת בוטנים.
רגש: אני לא מתכוונת לכבד את השאלה בתשובה.
ספר: כל מה שלי צ'יילד חיבר אי פעם,כל הספרים של שרלוק הולמס,כל הספרים של דייב בארי,שלושה בסירה אחת+ שלושה בבומל...ויש עוד טונות.

חנות: לא אוהבת קניות,אולי חנויות של מזכרות בחו"ל.

 

האם אי פעם:

השתמשת בסמים? לא,הייתי באמסטרדם,ברור שלא.
אכלת קופסא שלמה של אוריאוס? לא
נזרקת ע"י מישהו? מישהו? מ-ש-ה-ו אולי.
עישנת? שוב..אמסטרדם.
שתית אלכוהול? אמסטרדםםםם
הייתה לך תאונת דרכים? לא.

נשארת ער כל הלילה? כן.

דחפת דברים מתחת למיטה שלך כדי לגרום לחדר להראות מסודר? בלתי אפשרי,המיטה צמודה מידי לרצפה.חבל.
דיברת בשיעור? לשתוק לא יצא לי.
פחדת מהחושך? אני הולכת לצאת הילדה הכי קריפית שיש-לא. בחיים לא.

שיקרת? ברור שלא.
נרדמת בשיעור? נימנמתי
עברת על החוק? יצא לי להשליך פסולת בשטח ציבורי,מבלי להתרברב.
שנאת את עצמך? גיל ההתבגרות.
נשבר לך הלב? איבר לא יעיל במיוחד.
רצית להרוג מישהו? העולם מלא אנשים מעצבנים,אנשים מטומטמים,בוגדים וחלאות. ברור שכן.
נפלת מכיסא? אולי הוא הפיל אותי?!
הלכת מכות? כן. היה כיףףףף

 

בעד/נגד:

סמים: נגד.בארץ.
סיגריות: נגד.
אלכוהול: בעד
הומואים/לסביות: שאלה מפגרת. למה מישהו צריך לשאול רשות? שכל אחד יעשה מה בראש שלו. דמוקרטיה,כאילו.

סקס בגיל צעיר: עדיף מבגיל מבוגר.
מוזיקת פופ: כל עוד המוח לא נוזל,אפשרי.
אכילת בשר: אני עושה את זה. לא בעד זה.

 

מי/מה האחרון:

סרט שראית? רחוב ג'אמפ 21
שיר ששמעת?  keith urban - you're my better half
פעם שבכית? לא זוכרת.
פעם שצחקת? כשאבא שלי אמר לי שאני יכולה לנהוג באוטו הענקי מעבר לכל פרופורציה שלו.

עוד 3 פוסטים!!!!

נכתב על ידי , 11/12/2012 19:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חנוכה של פעם.


שהייתי ילדה חנוכה היה חג האהוב עלי מכולם,ארוך וגם לא צריך לנקות את כל הבית (אהמ..פסח).

שהייתי ילדה,הייתי הולכת לסבתא שלי עם כל המשפחה. הייתי מקבלת ממנה דמי חנוכה נדיבים ביותר, והיינו אוכלים סופגניות ממולאות בדברים מוזרים (כגון: טעם מסטיק)

שהייתי ילדה,הייתי מציירת לפני כל החגים ציורים כדי לתלות על המקרר. בחנוכה תמיד הייתי מציירת קערה מלאה סופגניות וחנוכייה זהובה. (ביום כיפור,למתעניינים,הייתי מציירת אוכל עם איקס עליו)

שהייתי ילדה, היינו יוצאים כל המשפחה לטיול קצר בטבע. חנוכה אחד אפילו הותקפנו על ידי להקת ברווזים.(זה היה מפחיד,הם התחילו לצאת אחד אחד מאגם לעקוה אחרינו ולגעגע כאילו אנחנו בסרט האימה : נקמת הברווזים)

שהייתי ילדה, אחי ואני תמיד היינו רבים מי מדליק יותר נרות בחנוכייה.

שהייתי קטנה (אבל די גדולה) הייתי לוקחת את אחותי לסרט בחנוכה.

שהייתי קטנה, היינו מצטלמים בחנוכה במיליון פוזות ליד החנוכייה. (היום מי שינסה להתקרב אלי עם מצלמה יצטרך ניתוח על מנת להסיר אותה מגופו)

שהייתי קטנה, אהבתי את חנוכה. מאד מאד.

 

היום בחנוכה,

אני לא הולכת לסבתא (יש סיור בידיעות אחרונות)

ואני לא מצטלמת

ואבא שלי מדליק את כל הנרות לבד

ואני לא מציירת שום ציור

ובגלל הלימודים אני לא נוסעת לשום טיול

ואחותי הקטנה ראתה את אתמול את פאקינג-דימדומים עם חברות שלה במסיבת פיג'מות.

 

שיהיה לנו חנוכה שמח. (אין לי מושג מה זה הדבר החום.אולי בוטן או תפו"א)


נכתב על ידי , 10/12/2012 10:25  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרויקטיזם שיצא מכלל שליטה.


קמתי הבוקר בתחושה טובה יחסית. אני מודה שזה מצב שנחשב נדיר אצלי אבל ניתן לראות שגם זה קורה.

קמתי,התמתחתי,פיהקתי ואז עשיתי את הטעות של לצאת מהחדר כדי לצחצח שיניים.

 

בכל יום שישי אני חייבת לסדר את כל הבית,לקלף שבע טון ירקות,ולקפל כמות כביסה בלתי נגמרת.

אין לי ברירה,אני בת 20,אני גרה עם ההורים ואני "חייבת לתרום את חלקי".

אבל היום היה אפילו גרוע יותר.

פעם בכל כמה זמן (ייתכן וזה קשור למיקום הירח,אני לא בטוחה) ההורים שלי עוברים ממצב "פדנטים מתוסכלים" הישר למצב "פדנטים מתפרצים".

כלומר, כל התסכול שנאגר בהם על כך שביום יום הבית שלהם לא נראה כמו מוזיאון,הופך לאנרגיה הרסנית וטהורה (אם מסתכלים טוב אפשר לראות את העיניים שלהם נהפכות אדומות) והם מתחילים בפרויקטים. 

 

לדוגמא, אני קמתי בבוקר לצלילו של שואב אבק. וכשהצצתי מהחדר יכולתי לראות את השלד של הספה שלנו מותקף ע"י שואב האבק שאבא שלי החזיק בידו,בעוד כל הכריות מונחות בזוויות שונות על הרצפה ועוברות טיפול יסודי ע"י אמא שלי,סמרטוט,וספרי "מבריק עור".

 

"יופי,קמת" אמר אבא שלי "מהר מהר יש הרבה עבודה"

 הייתי יכולה להתווכח אבל ידעתי שזה לא יועיל, במצב "פדנט מתפרץ" כל אחד שמסרב לשתף פעולה נתפס כאויב,ונשלח להוריד את הזבל.

אז הברקתי את כלי הכסף בשתי סוגי משחות ותרסיסים,וסידרתי את מגירת המסמכים, ושטפתי את פחי האשפה הקטנים ועזרתי לשואב האבק הרובוטי שלנו שהיה די מבוהל,למצוא מסתור מתחת למיטה.

 

לבסוף,ההורים פרשו למיטה ואני יכולתי לבוא לקטר פה בשקט.

אז שבת שלום לכם, העריכו את המנוחה שלכם.

 

נכתב על ידי , 7/12/2012 14:08  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , משפחתי וחיות אחרות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJOR אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על JOR ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)