לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

LOL


היי! אני קאסיה וזה הבלוג המדליק שלי!! בבלוגי אני כותבת עלי ועל חיי המרתקים, הגיגים פילוסופיים על החיים ובעיקר שטויות... אתם יותר ממוזמנים להיכנס לבלוגי הקט ולכתוב לי תגובות נאצה!! אוהבת המון ומקווה שאתם תאהבו אותי גם... קאסיה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2012

מתמטיקה...


כשאלוהים חילק לאנשים חכמה בתחומים הריאליים, אני הלכתי לאכול גלידה עם חברות שלי.


הבעיה העיקרית שלי היא במתמטיקה. אני מסתכלת על כל המספרים ונהיה לי שחור בעיניים. לא משנה כמה אני אתאמץ ואלמד, אני אף פעם לא אצליח בבחינה.


מתמטיקה כבר נהפכה למקצוע הזה, שאני פשוט לא טובה בו. המקצוע הזה שאני מתייחסת אליו באדישות ומעירה הערות סרקסטיות כאשר אדם כלשהו מנסה לדבר איתי עליו ברצינות, מנסה לחפות על הכאב והתסכול שמציפים אותי בכל פעם שאני חוזרת הביתה עם עוד ציון נכשל גדול ובולט. המקצוע האיום ונורא הזה, שבכל שיעור אני מתפללת בליבי מחדש שהמורה לא תבוא. שאני לא איאלץ לעבור עוד שיעור שלם בבהייה בלוח, לא מבינה כלום, כרגיל.


לאט לאט אני מאבדת את האמון בעצמי. הרי מתמטיקה זה פשוט המקצוע הזה, שאני קאסיה לעולם לא אצליח בו. אז למה להשקיע מלכתחילה?




יש לי מבחן במתמטיקה שבוע הבא... 


ההורים שלי מנסים לעודד אותי ולעזור לי כל כך, שאני לא חושבת שיהיה לי לב להראות להם את המבחן לאחר ש(אני מניחה ש...)אכשל בו. עצוב




תאחלו לי בהצלחה...


# קאסיה

נכתב על ידי , 27/12/2012 22:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סדר עדיפויות


בית הספר לא נמצא בראש סדר העדיפויות שלי.

אני רוצה ללמוד עיצוב פנים בעתיד ולעבוד כמעצבת פנים. אנחנו עוברים דירה ואני נורא מתלהבת מהמעבר כך שכאשר אני צריכה ללמוד למבחן, אני מוצאת את עצמי מחפשת עם אמא שלי רהיטים לבית החדש...

ההורים שלי מאוכזבים ממני. את לא משקיעה מספיק, קאסיה! את צריכה לעבור להילוך גבוה, את בתיכון!! הציונים שלך עכשיו הם לכל החיים!

ואני יודעת שהם צודקים, אבל כל כך קשה לי לשבת וללמוד דברים שכל כך לא מעניינים אותי. סובל

 

אז זהו, אני צריכה לעשות סדר בסדר העדיפויות שלי... ואני שונאת לסדר! קריצה

חנוכה שמח! סבבי

קאסיה 3>

נכתב על ידי , 13/12/2012 22:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 27

Yahoo:  kasya  

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkasya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kasya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)