לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The best thing you can give yourself is never giving up


"אני רועדת למחשבה כמה קל לטעות לגמרי לגבי אנשים - לראות רק חלק קטן שלהם ולחשוב בטעות שזה כל מה שהם" || "אנחנו חיים בעולם חלקלק מאוד, אדוני הבלש, במקרה שלא שמת לב. אין לנו שום מקום יציב להניח עליו את הרגל חוץ מהעקרונות שלנו."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2015

עוד לא ממש חזרתי מהגלות


אז עבר די הרבה זמן מאז שאפילו התחברתי לפה, שנה שנתיים ככה. עברתי קצת לכתוב באנגלית (אם מישהו מעוניין) ואני חושבת שזה שיפר מאוד גם את הכתיבה העברית שלי, אבל כבר כמה זמן שאני רוצה לחזור לכתוב קצת בעברית. אז אחרי שאני אגמור עם עוד כמה סיפורים קצרים באנגלית...

i shall be back

נכתב על ידי -jane doe- , 12/12/2015 19:18  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,210
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-jane doe- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -jane doe- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)