לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The best thing you can give yourself is never giving up


"אני רועדת למחשבה כמה קל לטעות לגמרי לגבי אנשים - לראות רק חלק קטן שלהם ולחשוב בטעות שזה כל מה שהם" || "אנחנו חיים בעולם חלקלק מאוד, אדוני הבלש, במקרה שלא שמת לב. אין לנו שום מקום יציב להניח עליו את הרגל חוץ מהעקרונות שלנו."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2014

5 דברים שגורמים לי להרגיש את הקיץ


ואני לא מתכוונת לחום ולגועל נפש, אלא לאווירה. 


1 - אני סיימתי ללמוד

כנראה שמי שקבע את לוח המבחנים שלי לא חושב ככה, כי בחמשת השבועות הקרובים הולכים להיות לי שמונה מבחנים (אפשר גם לציין שלא קיבלתי חומר של אף אחד מהם, לא שציפיתי). אבל עכשיו השמיים הכחולים והחום והגועל נפש השתלטו ויש לגמרי אווירה של קיץ, וטוב, אפשר להגיד שהמנהג הלא רשמי שלי הוא שאחרי פסח לא לומדים. וההודעה המדויקת שלי בווטסאפ היתה: "חוץ מזה כבר סוף השנה אני סיימתי ללמוד" וההודעה המדויקת השניה שלי בווטסאפ היתה: "רק עוד 8 מבחנים שאני אלמד אליהם יום לפני ואז שימותו אני לא לומדת". אז כן, זאת התוכנית (והעובדה שלא הקשבתי כל השנה בשיעור מדעים ואז למדתי למבחן הענקי שעה וחצי בלי שום יכולת ריכוז וקיבלתי 83 די מחזקת את ההחלטה שלי).


2 - השירים האלה

שיש להם אווירה של... חופש, אבל חופש של קיץ (אני די בטוחה שפספסתי כמה, אבל שיהיה):


 Gives You Hell - Glee

Our Song - Taylor Swift

Rock & Roll - Avril Lavigne

Here's To Never Growing Up - Avril Lavigne

Raise Your Glass - Glee

Sippin' on sunshine - Avril Lavigne

Roar - Katy Perry

What The Hell - Avril Lavigne

Smile - Avril Lavigne



4 - לפני שאפול 

בטח שמעתם על הספר הזה. שמעתי משלוש חברות שלי שהוא ממש טוב, אז קראתי. אם להגיד את האמת - הוא לא עד כדי כך טוב, אבל הוא עדיין טוב. 


5 - שיחות עם מבוגרים שאומרים לי לא ללמוד

האמת היא שזה היה ממש משעשע: חברה של אמא שלי שאמרה לי שיש חופש בשביל לנוח, וכשאמרתי לה שהמורים שלי כנראה לא חושבים ככה, היא אמרה לי לא לשים עליהם; והשיחה עם אבא שלי שהלכה ככה:

"מתי את חוזרת ללמוד?"

"שלישי או רביעי, לא סגורה על זה... מקסימום אני אבריז יום אחד."

"טוב, לא אכפת לי אם תבריזי, העיקר שלא תגיעי יום אחד מוקדם מדי לבית ספר."


3-vines

טוב, בעיקרון, אלה פשוט דברים מצחיקים שבאופן כללי משפרים את ההרגשה, אבל חברה שלי מצאה מישהי ממש קורעת: https://www.youtube.com/watch?v=LTOa5lqQrgY


 

נכתב על ידי -jane doe- , 22/4/2014 18:13  
הקטע משוייך לנושא החם: קיץ בא
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




2,211
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-jane doe- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -jane doe- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)