לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2015

אביב


לפני האביב נגמרו לי הכוחות

כבר לא יכולתי לחייך סתם

פרקתי הרבה ביומיים של צרחות על אמא כמו בימים הטובים

ושבוע של סמים והרבה אוכל, על הספה

למדתי שגם חרמנות היא מנגנון השרדותי ואולי זו הסיבה לחוסר 

לפעמים בא לי לבכות

לפעמים אני אהובה

כלכך הרבה מתגעגעת

עד שמתכווץ לי בבטן

וגם דמעות

והריפוד האקסטרה

על האקסטרה הקיים

ואני לא מבינה למה, הרי אביב

האור הזה מפחיד אותי

 

נכתב על ידי , 12/4/2015 21:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLJHG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LJHG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)