לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Rest-Stop



Avatarכינוי:  Dark Narcissus

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2017

הפוסט שלא יגובה


לא כתבתי פה כל כך הרבה זמן

מפה לשם , אני יותר מעשר שנים בישראבלוג

וזה שכאן? כבר יותר משש שנים בערך..

זה מכתב פרידה ממני, 

אחרי עשרות בלוגים שמתגלגלים

אנונימיים, לא אנונימיים

עבדכם הנאמן יסיים פה .

 

ככל הנראה גם הללו שעקבו אחריי

נמוגו ונעלמו לתוך המציאות והרשת החברתית ובכללי תלאות החיים

שכן התחלתי את הבלוג כנער

בעיקר בנפש

ואט ואט רואה את האופק של גיל השלושים.

 

אני מודה לכל מי שעקב אחריי, תמך בי, ולעיתים אף עבר את מסך האנונימיות בשביל להכיר אותי

אינני הולך להסיר את מסך האנונימיות שלי גם היום

שכן זה הקיר האחרון ביני לבין העולם החיצון

בעידן בו עוקבים אחריך בכל אספקט של החיים

מספיקה לי האשליה של הדמיון של כל מה שעולה ברוחכם בעת הקריאה כאן

הייתי יותר פואטי בעבר, מודה. אבל התשוקה עודנה שם. 

 

יום יבוא, ואולי אפתח עוד בלוג אנונימי

כאשר ארגיש במועקה וארצה לשפוך

או סתם לכתוב, להרגיש קצת חי. 

 

תודה לכם

ותודה לישראבלוג

 

שלכם,

קיוב . 

 

נכתב על ידי Dark Narcissus , 6/12/2017 19:33  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,991
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDark Narcissus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dark Narcissus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)