לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Rest-Stop



Avatarכינוי:  Dark Narcissus

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2017

פס


במהלך סיבוב במושב הילדות אני וזאב חזינו באותו פס שחור בשמיים שאיים עליי מלפני יותר מחצי עשור.. עוד לפני הצבא, עוד לפני האהבה החדשה, עוד לפני הרגע בו חייכתי ונפרדתי באופן זמני ממנו, מהפחד . 



בכל אופן, ציינתי שחזינו?



אני חזיתי. לא זאב.



זאב דיבר על העניינים שבלב ואני האזנתי בדממה והבטתי בענווה בעת שהשמש האירה דרך השממה. 



 



אז היי, שלום לך פחד.



איני רוצה לקבל אותך כאויב, חזרת אלי עם קרן אור.



חזרת אלי פגום בדיוק כמוני. 



אתה לא מאיים יותר משאני מאיים עליך, זכרתי איך השארת פיסה בליבי ואני בליבך.



אתה בעצם יותר יפהפה ממפחיד. או שמא אתה שניהם יחד? 



שנינו ככה?



תאחוז בידי, אבחן אותך כמו יצירה יפנית שבורה אשר מתוקנת בשברירי זהב עדינים. נוצץ דרך השברים. מאיים דרך הסדקים. 



תבחן אותי.



תדבר אליי דרך כל הגוונים.



תראה לי בבקשה, שיש בך הרבה יותר ממה שתיארתי מלכתחילה.. 



 




נפרדתי ממנו לשלום.



 



כבר המון זמן לא שמעתי מצל. צל תמיד שם, לטענתו בכל אופן. מציק לי גם אם לא באמת מדבר. עצם קיומו מרגיז אותי אבל הוא הכי מבין אותי. 

נכתב על ידי Dark Narcissus , 3/4/2017 22:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,991
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDark Narcissus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dark Narcissus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)