לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

12/2012

על עצמי...


אנשים לפעמים לא מבינים אותי הם חושבים שהחיים שלי דבש בגלל שאני אף פעם לא עצובה והם אף פעם לא ראו אותי בוכה כי אני לא רוצה שהם יחשבו שאני חלשה נראה לי שזאת הפעם הראשונה שאני אומרת את זה, אבל אני כן עצובה אני פשוט לא מראה את זה כי עשו עלי חרם ביסודי בגלל שאני חלשה ובכיינית אימא שלי לא מבינה אותי כי אני הבכורה והיא תמיד הצעירה אז היא תמיד עומדת לצד אחותי אז עברתי לפנמיה היא חושבת זה בגלל הרמה של הלימודים אבל היא לא מבינה שאני ברחתי ממנה ומהילדים ביסודי לא רציתי ללכת לחטיבה איפה שהם יהיו.

אני אוהבת את הפנמיה שם לפחות אנשים מבינים אותי ועוזרים לי, בפנמיה  אני מאוהבת קשות במישו ברמה של סטוקרית אני יודעת מה הוא עושה כל דקה ביום, ואני לא יודעת מה אני אוהבת בו הוא לא יפה באופי והוא לא יפה ביופי, והדבר היחיד שמנחם אותי זה השכבה והBFF שלי שהיא גרה בכלל בעיר אחרת איפה שסבתא שלי גרה ואני באה לסבתא שלי כל חופש כל החופש אז אנחנו נפגשות, ובפנמיה אנשים תמיד איתי ומצחיקים אותי, הם לא נגררים, יש להם עמוד שדרה לא כמו האנשים ביסודי.

אני לא מפסיקה לחשוב על הילד שאני דלוקה עליו.אף אחד אף פעם לא ראה אותי בוכה חוץ מילדה אחרת שאז קרה משהו חריג, אנשים אומרים שאני גבר בגלל שאני לא מפחדת מחרקים ושאני עושה בדיוק מה שהבנים עוים אם לא יותר טוב, זה גבר זה טום-בוי אני נראת כמו בת אבל אני מתנהגת כמו בן כי ככה הכי כיף, מה כיף בלשבת לדבר גל ציפורניים ולרכל?! וזה שאם מישו מעצבן אותי אני מאיימת במכות או שמישו מעליב אותי אז אני מרביצה זה לא נקרא להיות אלימה זה נקרא להגן על עצמי.

אני גם יוצרת, אני מלחינה,כותבת ושרה שירים, אני גם כותבת שירים וסיפורים. פתחתי בלוג כדי לדבר עם אנשים שאני לא מכירה ואם מי שמזדהה איתי ומי שלא אז לשלא ישלח תגובות פוגעות... 

נכתב על ידי לילי בלו , 9/12/2012 13:11   בקטגוריות החיים של  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)