לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

12/2012

חבר? עכשיו?


טוב הילד שאני דלוקה עליו, (נ) גיליתי שהוא מחבב אותי לפי זה שבנים שאיתו בחדר אמרו לי (אני בפנימיה והוא ילד מהשכבה הפנימיסטית גם) וצילמו אותו אבל גם חצי מהשכבה צוחקת עלינו בגלל שאנחנו צוחקים ביחד, או מבלים ביחד כמובן אף פעם לא היינו ביחד לבד תמיד אם עוד ילדים ואם היינו ביחד לבד... רבנו מכות! אני ממש גרועה אם בנים והוא אוהב כשאנחנו רבים מכות הוא אמר לי אבל אני לא יודעת אם הוא אוהב לריב איתי מכות כי הוא ילד שרוצה להיות "מהחבר'ה" אז הוא רב איתי מכות, או שהוא אוהב להיות איתי לבד גם אם זה לריב מכות... ולפני יומים התחיל חנוכה והוא רשם לי בהודעה כשהיגעתי הביתה שהוא רוצה להיפגש??? הוא גר ליד ירושלים ואני גרה בתל אביב ואני באה בחופשים לסבתא שלי שהיא גרה גם בקירבת ירושלים אז אנחנו יכולים להפגש והוא יודע את זה אבל אני לא רוצה להיפגש איתו בקניון מלחה, אין לי כוח לפגוש אותו אחרי שהוא פשוט התעלם ממני השבוע אז כתבתי לו שאני לא יכולה כי לא מסכימים לי ללכת למלחה חנוכה בגלל שסבתא שלי יותר מידי תדאג לי, שזה שקר ממש כי אימא שלי מסכימה לי לנסוע לאילת לבד. ועכשיו אחרי יומים הוא שלח לי בהודעה שהוא מתגעגע אליי וזה פשוט מעצבן אותי כי פעם שלחתי לו הודעה והוא פשוט סינן אותי והוא אמר לי שאין לא הודעות אז מה עכשיו הוא שולח?! בקיצור אני כועסת עליו אבל אני ממש אוהבת אותו ונראה לי שזאת פעם ראשונה שלי אני מתאהבת באמת, מעצבן אותי שההורים ששלי תמיד חושבים על חתונה אם רוסי חזק חכם? לארוצה אני רוצה את נ' למרות שהוא תימני אני לא גזענית רק ההורים שלי אני ממש רוצה שנהיה חברים אבל בלי שאמא שלי תדע ושרק הילדים בשכבה ידעו ושההורים לא ידעו אפילו לא המדריכים בפנימיה. אני אוהבת אתהפנימיה אני יודעת שכשנהיה חברים יהיו ילדים שיפרגנו אבל חצי מהבנים יצחקו עליו. אם הוא יציע לי חברות אני לא יודעת אם להסכים או לא מצד אחד אני ממש אוהבת אותו מצד שני אני יודעת שאם קצת לחץ חברתי אנחנו ניפרד בגללו.אם אתם יכולי ליעץ מה אני צריכה לעשות זה יעזור..
נכתב על ידי לילי בלו , 11/12/2012 10:18   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)