לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2014

החופש הפנימה ויויו


יואו עוד שישה ימים המבחן במטמתיקה. כן נדפקתי בסוף הקיץ יש לי מבחן במטמתיקה כדי שאני יעלה ל4-5 יחידות. 

לראות חלק מהילדים מהפנימיה ומבצפר. בקיץ חוץ מילדה אחת ניתקתי קשר עם כולם, פשוט לא היה לי כוח לאפחד. הכרתי ילדים מהמושב החדש יותר לעומק, אבל אני לא חושבת שאי פעם אהיה חברה ממש טובה של מישי שאוכל סתם ככה לבוא לילדה אחת לבית ולדבר איתה שיחת נפש.

אני כן איתם ומטיילת איתם אבל החברים מהפנימיה מין הסתם לא משנה מה יקרה הם תמיד יהיו חברים יותר טובים כי אני גרה איתם ויש את ילד שהוא הילד שהוא גם ידיד ממש טוב שלי. וכמובן יש את יו-יו שהוא חבר שלי. ולא סתם הוא החבר שלי. נכון שאנחנו רק בהתחלה אבל אני שמחה איתו. 

אני מקווה שנישאר הרבה זמן. באלי חבר לחורף לא כדי להזדיין אלה כי החורף זאת העונה האהובה עליי. אני אוהבת לראות אנשים שמתנשקים בחורף מתחת לגשם זה נראה כיף הפעם אולי אוכל לנסות את זה גם. יו-יו מזכיר לי את הדובי שלי ואמרתי לו את זה ומאז הוא מקנא בו. בצכלס הדובי שלי תמיד על הציצי שלי ומסכן יו-יו הוא לא רוצה לצאת חרמן אבל אני לא משאירה לו ברירה.מוציא לשון אני מתה שנהיה חודש כדי שזה יהיה קצת יותר רשמי כי עם אנחנו פחות אז זה פחות מוערך ובתכלס זה צודק. 

אני ויו-יו שלחנו הקלטות בלילה אחד לשניה כשאחותי החליטה שבא לה לישון מתחת למדרגות כמו הארי פוטר. אני התחלתי להקשיב להן המון פעמים עכשיו וזה כל כך כיף, הקול שלו כל כך יפה ושלי דווקא נשמע חמוד אבל שומעים ממש חזק את הבעיות שלי בדיבור אבל מה אכפת לי הוא אמר שהקול שלי בהקלטות יפה כבדרך כלל הוא נוראי 3: 

וואו אני לא מאמינה עוד שבועים בדיוק מתחילים הלימודים ועוד שבוע ושישה ימים אני פוגשת את כל הפנימיה. ואו אני לא מעכלת ועוד שבוע לראות את יויו.

וואי תאמת התגעגעתי ללימודים לפנימיה למרות שהקיץ עבר יחסית מהר.

נכתב על ידי לילי בלו , 18/8/2014 12:13   בקטגוריות אהבה ויחסים, בית ספר, החיים של  
הקטע משוייך לנושא החם: החופש שנשאר
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)