לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2014

תשובות לשאלון השבועי


את מתרגשת לקראת השנה החדשה? את מחכה שהיא תתחיל?
כן היה חופש וזהו. אני מתה כבר לחזור לפנימיה ולהכיר את כל החדשים ולראות את החברים הקודמים שלי שניתקתיקשר עם כולם

למרות ’צוק איתן’, את מרגישה שניצלת את החופש שלך כמו שצריך?
תאמת כן, היו לנו הפוגות זה לא היה הקיץ שציפיתי לו אבל הוא היה טוב חוץ מי זה שנהיה לי חבר ואני מאוד שמחה מהקיץ הזה.

אירגנת כבר ציוד לשנה הבאה, או שתציצי ברשימה מחר?
אני יעשה רשימה מחר, אין לי כוח אבל אני לא צריכה המון דברים אני לומדת עם טאבלט.

מה המטרות שלך לשנה הקרובה?
באמת ללמוד ולהכין שיעורי בית.

הרגלים טובים הם המפתח כדי להישאר מסודרת ובעלת משמעת עצמית לאורך זמן. אילו הרגלים יעזרו לך השנה?
הרגל טוב שאני הולכת לישון בזמן. ושאם אני אומרת שאני צריכה לעשות משו אני באמת עושה אותו.

את עומדת להשקיע את עצמך בבית הספר השנה או בפעילויות חיצוניות?
אממ כן, יש לנו תמחוייבות אישית אבל אני גם פעילה במשצים ואני נהנת מי זה.

אילו טעויות עשית בשנה שעברה שלא תחזרי עליהן השנה?
שוויתרתי מראש על דברים, או שהייתי עצלנית מידי.

אילו זיכרונות את עומדת ליצור לעצמך השנה?
החבר שלי, כיתה י'. אני רוצה למצוא חברה ופשוט לעשות כל הזמן שטויות איתה.

לסיום, בחרי אדם אחד ואחלי לו משהו טוב לשנה שבפתח, שיהיו אנרגיות חיוביות ;)
אני מאחלת שנה טובה למי שצריך להשקיע השנה.

נכתב על ידי לילי בלו , 25/8/2014 08:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)