לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

9/2014

פדיחות


כן קצת נטשתי תבלוג, קראו לי המון דברים. אני ויו-יו כבר יותר מחודש הייתי אצלו בבית והיתה לי פדיחה. באתי אליו הביתה והלכתי לשירותים ואז ננעלתי שם, ונשבר המפתח. וגם הוא בא לפנימיה ואנשים בהתחלה חשבו שהוא חטניק (הקטע שהוא יותר גבוה ממני) (אני שישיסטית) וגם הלכנו והתנשקנו ואז הגיעו שני אנשים לספסל התיישבו ולא התייחסנו אליהם ואז בלילה אחרי שהוא הלך בנות באות ואומרות לי שצילמו אותנו באינסטה (אין לי) ואז אני קולטת ששני האנשים היו שני שמיניסטים מהפנימיה. אפילו המדריך שלי צחק עלי.עכשיו טוב לי איתו. ולחברה הי טובה שלי גם יש חבר אבל הקטע הוא שהם תמיד יחד והיא כבר לא איתי אני כבר לא איתה היא תמיד איתו. אני יודעת שהיא מאושרת אבל אני רוצה שהם יפרדו, כן אני כלבה
נכתב על ידי לילי בלו , 20/9/2014 00:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)