לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

9/2014

געגוע שעובר


אני רוצה לשמוע אותך שוב מנגן, למה, למה אני מתגעגעת אליך גוני? לא דיברת איתי כל החופש. לא ניסית ואני כן ניסיתי. יש לי את יויו, אני אוהבת אות. אבל אני רוצה שוב לבוא לתת לך נשיקה על הלחי. לבוא לדבר כמו פעם לשמוע אותך מנגן שוב. אניעכשיו למרות שהיו פעמים שלא חשבתי אליך. וגם עכשיו אני לא צריכה את הרגשות האלה. לא עכשיו. יש לי חבר. אני אהבת אותו, אז לה עכשיו חזרת לי לראש?

וצ' עכשיו דיברנו בפנימיה על יו-יו והוא מנסה להצחיק, לא עובד לו (צ הוא האקס שלי שהייתי איתו חודש) פעם הבאה שנדבר על יו-יו והוא יעיר הערה אני פשט יגיד את האמת, יו-יו מנשק הרבה יותר טוב מצ' ועוד כל מיני דברים שיו-יו הרבה יותר טוב מצ'. אבל זה לא קטע אני גם אוהבת אותו יותר משאהבתי את צ'. אנשים אומרים יויו נראה יותר טוב מצ' לי זה לא אכפת. אני אפילו לא מייחסת לזה חשיבות. עכשיו אני מסתכלת על הכל ולוקח לי זמן לכתוב את הכל כשאני מסתכלת על זה אני רואה שהמחבה על גוני היתה סתמית. ובקשר ללסתכל לאחור, הינו בטיול לבקעה ועלינו את הר סרטבה (הר שרואים בערך מכל מקום בבקעת הירדן) אני ממש נהנת בטיולים כי זה זמן לחשוב וגם לראות מקומות ודברים. וזה היה טיול עם המדריך ואנחנו רואים כל וגם זה היה טיול שכל אחד הלך בקצב שלו. אני אוהבת לדמיין את המסלול שאני עוברת עם מישהו ואני מנהלת דיאלוג בתוך עצמי. הסתכלתי על איך השתנתי אני נהנת משינוי. ואני כל כמה זמן הסתכלתי כמה עברתי וכמה עוד נשאר. זה היה מעייף אבל נהנתי.

נכתב על ידי לילי בלו , 20/9/2014 18:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)