לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

9/2014

אתמול מחר נגיעות וישרא


הציעו לי להיות חלק מרשת בלוגים חדשה אחרי שקראו את הבלוג שלי אמרתי ניתן לזה ניסיון אבל אני עדין לא עוזבת את ישרא.  

אתמול אני ויויו הינו בחדר שלי אנחנו כבר יותר מחודש וחצי. בפנימיה שנה שעברה היה לי יזיז שהיו לנו רק נגיעות (אני בתולה). אל תשפטו אותי כי כן גם בנות חרמניות אפילו קצת יותר מבנים. אבל השנה הוא עבר לפנימיה אחרת, אל תבינו לא נכון הוא היה הידיד הכי טוב שלי סיפרתי לו הכל. אבל רצינו טיפה מעבר גם אני וגם הוא. בקיצור אתמול יויו היה אצלי ורציתי ואני בוטחת בו. אז נתתי לו לגעת בי. כן זה קצת מוקדם אבל רציתי. אז היה לי כיף וגם הוא נהנה. מחר אני הולכת אליו לבית ויהיה לו בית ריק מה שזה אומר שאפשר לעשות שטויות, אבל אני לא אזדיין איתו א) אני במחזור ב) אני לא רוצה לעשות אץ זה בגיל ממש צעיר, טוב לי עם נגיעות.

 אני אוהבת את יויו אני גם יודעת שהוא אוהב אותי. אני נשמעת עכשיו ממש קיטצית, כאילו אני בטוחה שזה לא יגמר. אבל לא זה יגמר מתישהו השאלה מתי.

נכתב על ידי לילי בלו , 23/9/2014 22:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)