לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

12/2014

שנתים והצורך לחיבוק


וואו, שנתים לבלוג שלי. התחלתי אותו בכיתה ח' ראיתי איך התבגרתי ולא לגמרי. אני ילדה, ילדה קטנה, ותמיד אהיה. הילדה החייכנית, הצוחקת, התמימה יחסית, מצחיק אותי שבהתחלה הייתי דלוקה על מישו שרב איתי מכות ועכשיו יש לי חבר שאיתו אני רבה מכות, לא השתנה. אבל היחס שלי השתנה. כל אחד צריך צומי. אני צריכה אותו מחבר שלי. למרות שיויו ואני מתרחקים, ובכללי בזמן האחרון קשה לי איתו. הוא לא מתחיל שיחות, ואני מרגישה שאני כופה עליו להיפגש איתי. הינו בטיול שלושה ימים ואמרתי לו איך אני מרגישה הוא אמר לי:"את ממש לא מובנת מאליו... (עטף אותי ביד אחד ובשניה תפס את ידי ונישק אותה ברוך ובעדינות, ואני נמסה לאט לאט לידו) אני כל כך אוהב אותך..." וככה האמנתי לו היה איתי החזיק לי תיד, אפילו ביום אחרי זה הוא היה איתי ואז שוב התרחק, שוב הלך, שוב אמר לא עכשיו. עזב אותי בין הילדים האומרים שלום אחד לשני כאילו לא יתראו שנים, אבל ממני הוא פשוט לחש לי 'ביי' ללא חיבוק, נשיקה, פשוט הלך. ש
נכתב על ידי לילי בלו , 27/12/2014 00:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)