לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2017    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

1/2017

קצת חולה ואמן הצלחה


האמת שאני חולה יומיים עם חום ומה שעשית זה פשוט כלום וני לא באמת מאמינה על עצמי שעשיתי את זה. כאילו שאפו עלי. לא לעשות כלום זה קשה בשבילי ונראלי שאני ודרו קצת מתרחקים ואני לא יועת מה לעשות כי אני מאוד אוהבת אותו אבל הבעיה איתנו זה שפשוט לא יודעת אפילו מה הבעיה. כאילו מרגיש לי רגיל ופשוט מצד שני אני חושבת שזה מה שאני צריכה. אני צריכה את הרוגע הזה. במיוחד איתו. אני כל כך אוהבת אותו ואני כל כך צריכה רוגע נפשי ואני כ לא יודעת מה לעשות ומה להציע כדי שיהיה טוב לו. אני גם צריכה לזכור שהוא אוההב אותי כמו שאני ואני צריכה לזור את זה שאני כאן בשביל עצמי והוא יואהב אותי כבר על הדרך. הוא התאהב בי והוא איתי שנתיים אני רק לא צריכה לגרום לפקפק ולעניין. אני צריכה לטוח בו כמו שהוא בוטח בי ולהמשיך להיות אני כי אני זה מה שהוא אוהב. 


 


אני אני אני. 


 


אני מקווה להצליח ולהיות יחד עם עצמי המון שנים. אני מקווה להינות מכל הדברים שאני עושה והמשיך לעשות עוד המון דברים. מיאיתן ואני אצליח.

נכתב על ידי לילי בלו , 13/1/2017 18:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)