לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

3/2017


יפה שלי...

אנחנו אומנם התראנו אתמול אבל אני רק מתגעגעת, אני מרגישה לבד ותמיד עם קור בגב. אין לי ציונים גבוהים, אני לא הכי חכמה, אני קצת סתומה וכמובן שלא כזאת שניתן להתחבב עליה מהר גם לי לא חסר מהקטעים שלי. ובכל זאת כשראיתי אותך אתמול היית נראה רגוע. אחזת בידי ולא אמרת הרבה. זה אחד הדברים שאני אוהבת בך, השלווה שאתה מעניק לי ואת החום שלך. אין לך על מה לנקוף אצבע על מה אתה אוהב בי אבל אני מרגישה את זה. אני שונה בזמן האחרון וכל היום היתה לי תחושה שרציתי לבכות ולא בכיתי עד עכשיו. לא יודעת אבל עכשיו זה התפרץ. מצאתי את הזמן הכי לא מתאים להיות בדיכי, באמצע הישורת האחרונה. אני לא יודעת מה אני יעשה והאם אני בכלל אצליח לעשות משהו... אני מקווה שתהיה לצידי גם הפעם כי אתה עובר איתי כל תקופה קשה... 


יפה שלי...אנחנו אומנם התראנו אתמול אבל אני רק מתגעגעת, אני מרגישה לבד ותמיד עם קור בגב. אין לי ציונים גבוהים, אני לא הכי חכמה, אני קצת סתומה וכמובן שלא כזאת שניתן להתחבב עליה מהר גם לי לא חסר מהקטעים שלי. ובכל זאת כשראיתי אותך אתמול היית נראה רגוע. אחזת בידי ולא אמרת הרבה. זה אחד הדברים שאני אוהבת בך, השלווה שאתה מעניק לי ואת החום שלך. אין לך על מה לנקוף אצבע על מה אתה אוהב בי אבל אני מרגישה את זה. אני שונה בזמן האחרון וכל היום היתה לי תחושה שרציתי לבכות ולא בכיתי עד עכשיו. לא יודעת אבל עכשיו זה התפרץ. מצאתי את הזמן הכי לא מתאים להיות בדיכי, באמצע הישורת האחרונה. אני לא יודעת מה אני יעשה והאם אני בכלל אצליח לעשות משהו... אני מקווה שתהיה לצידי גם הפעם כי אתה עובר איתי כל תקופה קשה... 


 


כתבתי את זה לפני כמה דקות על דרו אני רוצ ההביתה לפנימיה פה פשוט לא מרגיש לי בנוח, זו לא אני מי שנמצאת כאן. אני מרגישה זרה כאן אני רוצה לבכות עוד אבל נגמרו לי הדמעות ואני רוצה להיות עוד עם דרו כי הוא מי שכמה שזה כואב גורם לי לבכות אבל בקטע טוב כי הוא משחרר ממני את כל הדברים הרעים... האמת שגם קשה לי כי הדוב הכחול שלי פשוט החליט שזהו וזה תמיד יכאב לי אני חושבת כי לרגע היתה לי האפשרות לראות אותו ובסוף כבר לא...וזה קשה לי העניין איתו... 


 


התחלתי לקרוא בני אדם בצורה טובה יותר חוץ מהדוב הכחול שלי שידעתי שאוהב אותי אבל לא פיענחתי עד כמה אהב אותי...אני מקווה שדרו גם אוהב אותי ככה 

נכתב על ידי לילי בלו , 13/3/2017 20:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)